NS Kiosk lanceert eigen sandwichlijn en narrowcasting


Narrowcasting zorgt er voor dat NS Stations beter kan inspelen op het weer en moment van de dag / Foto bij: NS Stations

Reizigersshop – NS-formule Kiosk is op alle fronten hard bezig stappen te zetten. Lanceerde het bedrijf eerder deze week een eigen lijn sandwiches onder private label, later die week startte de shopformule ook met het plaatsen van digitale schermen in de winkels en in de etalages.

De Kiosk-sandwiches zijn ontwikkeld samen met Sanday’s, de sandwichleverancier van NS Kiosk. Deze Amsterdamse leverancier levert ook het premiummerk Sanday’s bakeries. De private label-lijn bestaat uit driehoeksandwiches, die een aanvulling zijn op de Kiosk sappen, de smoothies, gembershot, het basis brood en wraps, zo laat NS weten. NS ziet de eigen sandwichlijn als een verdere verbetering van het versassortiment van Kiosk en betere versbeleving. Op de verpakking staat duidelijk vermeld waaruit de sandwich bestaat en of die vegetarisch is, of belegd is met kip of rund.

Narrowcasting

De introductie van narrowcasting bij Kiosk moet de formule beter en sneller in staat stellen in te spelen op weerswisselingen en eetmomenten gedurende de dag. De uitrol van de narrowcasting schermen zowel in de winkels als in de etalage is sinds kort gestart en moeten op termijn alle posters vervangen. Door de posters te vervangen door schermen is het bedrijf veel flexibeler in de communicatie en kan het relevanter communiceren op de verschillende momenten van de dag.

Bron: NS/@FoodClicks

De nieuwe private label-sandwichlijn van NS Stations

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Hajé komt met eigen huismerk koffiebonen voor thuis

Restaurants – Hajé Hotels & Restaurants komt met een eigen merk koffiebonen voor consumenten. Het gaat om de koffiebonnen van de koffie die ook in de restaurants wordt geschonken. Het private label werd vrijdag door operationeel directeur Michiel van Wolferen-van Dijk van Hajé gelanceerd bij Hajé Restaurant Nieuwegein.

Lees bericht

Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel start zevende editie

Actie – De zevende editie van de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel is maandag van start gegaan. Bedoeling van de actieweek is mensen laten zien hoe eenvoudig het is om zonder vlees en zuivel te leven en wat de impact daarvan is op het klimaat. Deze editie is er extra aandacht voor Gen Z en Gen Alpha. Zij worden uitgedaagd om...

Lees bericht


Tweede Nederlandse BrewDog opent op Amsterdam CS

Formulenieuws – BrewDog opent op het Amsterdam Centraal Station de tweede locatie van het café in Nederland. Eerder opende BrewDog al Rotterdam Outpost. Deze BrewDog bar is wel de eerste in Nederland met nieuwe franchise- exploitatiepartner SSP.

Lees bericht

GemaQ bundelt krachten met Menuez-platform

Petrol – Coöperatieve retail-inkooporganisatie GemaQ heeft per juni 2023 alle gepersonaliseerde, standaard communicatie- en marketingmiddelen bij Menuez International ondergebracht. De samenwerking moet de meer dan 200 petrol- en retailondernemers bij GemaQ ondersteunen bij het vergroten van hun zichtbaarheid en de verkoop van het assortiment.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid