NS Kiosk lanceert eigen sandwichlijn en narrowcasting
Reizigersshop – NS-formule Kiosk is op alle fronten hard bezig stappen te zetten. Lanceerde het bedrijf eerder deze week een eigen lijn sandwiches onder private label, later die week startte de shopformule ook met het plaatsen van digitale schermen in de winkels en in de etalages.
De Kiosk-sandwiches zijn ontwikkeld samen met Sanday’s, de sandwichleverancier van NS Kiosk. Deze Amsterdamse leverancier levert ook het premiummerk Sanday’s bakeries. De private label-lijn bestaat uit driehoeksandwiches, die een aanvulling zijn op de Kiosk sappen, de smoothies, gembershot, het basis brood en wraps, zo laat NS weten. NS ziet de eigen sandwichlijn als een verdere verbetering van het versassortiment van Kiosk en betere versbeleving. Op de verpakking staat duidelijk vermeld waaruit de sandwich bestaat en of die vegetarisch is, of belegd is met kip of rund.
Narrowcasting
De introductie van narrowcasting bij Kiosk moet de formule beter en sneller in staat stellen in te spelen op weerswisselingen en eetmomenten gedurende de dag. De uitrol van de narrowcasting schermen zowel in de winkels als in de etalage is sinds kort gestart en moeten op termijn alle posters vervangen. Door de posters te vervangen door schermen is het bedrijf veel flexibeler in de communicatie en kan het relevanter communiceren op de verschillende momenten van de dag.
Bron: NS/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Ordelman benoemd tot directeur SME van NS Stations
Benoeming - Anne-Maartje Ordelman is per 1 april 2024 benoemd tot directeur Stationsmanagement en Exploitatie (SME) van NS Stations. Zij vervulde deze functie al a.i..
Lees berichtProef met statiegeldbekers op Rotterdam CS en in de Maasstad
Stations - Rotterdamse ondernemers, de gemeente Rotterdam en NS introduceren samen statiegeldbekers. Het gaat om een proef voor reizigers op station Rotterdam Centraal en in de stad Rotterdam. De proef is maandag van start gegaan.
Lees berichtHajé komt met eigen huismerk koffiebonen voor thuis
Restaurants – Hajé Hotels & Restaurants komt met een eigen merk koffiebonen voor consumenten. Het gaat om de koffiebonnen van de koffie die ook in de restaurants wordt geschonken. Het private label werd vrijdag door operationeel directeur Michiel van Wolferen-van Dijk van Hajé gelanceerd bij Hajé Restaurant Nieuwegein.
Lees berichtNationale Week Zonder Vlees & Zuivel start zevende editie
Actie – De zevende editie van de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel is maandag van start gegaan. Bedoeling van de actieweek is mensen laten zien hoe eenvoudig het is om zonder vlees en zuivel te leven en wat de impact daarvan is op het klimaat. Deze editie is er extra aandacht voor Gen Z en Gen Alpha. Zij worden uitgedaagd om...
Lees berichtTweede Nederlandse BrewDog opent op Amsterdam CS
Formulenieuws – BrewDog opent op het Amsterdam Centraal Station de tweede locatie van het café in Nederland. Eerder opende BrewDog al Rotterdam Outpost. Deze BrewDog bar is wel de eerste in Nederland met nieuwe franchise- exploitatiepartner SSP.
Lees berichtGemaQ bundelt krachten met Menuez-platform
Petrol – Coöperatieve retail-inkooporganisatie GemaQ heeft per juni 2023 alle gepersonaliseerde, standaard communicatie- en marketingmiddelen bij Menuez International ondergebracht. De samenwerking moet de meer dan 200 petrol- en retailondernemers bij GemaQ ondersteunen bij het vergroten van hun zichtbaarheid en de verkoop van het assortiment.
Lees bericht