Opmerken houdt eerste ‘Anders nog iets lekkers markt’


Event - Op dinsdag 28 januari 2020 vond de eerste “Anders nog iets lekkers markt” plaats. De bijeenkomst van Opmerken was bestemd voor sportkantines die zijn aangesloten bij Profkantine en de recreatie outlets die zijn aangesloten bij Quality Time. De bijeenkomst werd gehouden in het stadion van FC Utrecht en stond in het teken van het verder bouwen aan de relatie tussen de aangesloten leden en deelnemende partners. Tijdens de “Anders nog iets lekkers markt” presenteerde het team van Profkantine en Quality Time onder andere totaaloplossingen om meer uit de categorie tussendoortjes, frisdranken en snacks en sauzen te halen.. Profkantine en Quality Time zijn onderdeel van Opmerken, een marketing-en salesbureau binnen Out of Home. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.300 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met inmiddels ruim 1000 aangesloten leisure-outlets. Partners van Profkantine en Quality Time zijn Haribo, PepsiCo, Mars Nederland, Kraft Heinz, Red Bull, Slimpie, Goodlife Foods en Arla Foods. Bron: @FoodClicks

Event - Op dinsdag 28 januari 2020 vond de eerste “Anders nog iets lekkers markt” plaats. De bijeenkomst van Opmerken was bestemd voor sportkantines die zijn aangesloten bij Profkantine en de recreatie outlets die zijn aangesloten bij Quality Time. De bijeenkomst werd gehouden in het stadion van FC Utrecht en stond in het teken van het verder bouwen aan de relatie tussen de aangesloten leden en deelnemende partners. Tijdens de “Anders nog iets lekkers markt” presenteerde het team van Profkantine en Quality Time onder andere totaaloplossingen om meer uit de categorie tussendoortjes, frisdranken en snacks en sauzen te halen.. Profkantine en Quality Time zijn onderdeel van Opmerken, een marketing-en salesbureau binnen Out of Home. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.300 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met inmiddels ruim 1000 aangesloten leisure-outlets. Partners van Profkantine en Quality Time zijn Haribo, PepsiCo, Mars Nederland, Kraft Heinz, Red Bull, Slimpie, Goodlife Foods en Arla Foods. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Heropeningscampagne voor sport- en leisurekantines

Kantines – Opmerken, marketing-en salesbureau binnen Out of Home voor sport- en leisurekantines, organiseert voor de bij Profkantine en Quality Time aangesloten kantines een heropeningscampagne. Doelstelling achter de campagne is de kantines een extra steuntje in de rug geven bij de start van het nieuwe seizoen.

Lees bericht



PLUS geeft clubs en verenigingen steuntje in de rug

Steun –Na een jaar vol maatregelen en beperkingen organiseert Plus supermarkten dit najaar een spaaractie om het verenigingsleven in Nederland een steuntje in de rug te geven. Clubs en verenigingen kunnen zich hiervoor aanmelden bij hun lokale PLUS supermarkt.

Lees bericht



Belang kantineomzet groot bij voetbalclubs

Sportkantine - Voetbalkantines halen zo’n veertig procent van hun inkomsten uit de kantine. Bij alle andere Nederlandse sportverenigingen ligt dat percentage fors lager. De inkomsten van sportclubs bedroegen in 2018 ruim 1,2 miljard euro. Meer dan de helft van die inkomsten zijn contributies, les- en entreegelden en dat aandeel neemt toe, zo onderzocht het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Lees bericht

Starbucks gaat ijskoffies breder testen binnen leisure en sports

Leisure – De Pyramide van Austerlitz is als een van de eerste gestart met de verkoop van Starbucks Chilled Classics ijskoffie om te testen welke kansen er zijn binnen leisure en sports. Gedurende drie maanden worden vier smaken vanuit een speciale koeling op verschillende plekken aangeboden. De actie is opgezet samen met sales- en promotiebureau Opmerken. De Pyramide van Austerlitz is...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid