Paardekooper Store 2.0 staat voor meer inspiratie


Verpakkingen – De nieuwe b2b winkelformule van Paardekooper moet een beeld geven van de toekomstige shopbehoeften van zakelijke afnemers. Op 29 mei jongstleden vond de feestelijke opening plaats in Rotterdam. De shop biedt nog meer ruimte voor presentatie en inspiratie en versterkt de koppeling tussen on- en offline. Het nieuwe Store-concept biedt ook meer ruimte voor persoonlijk advies. En om zoveel mogelijk gasten de gelegenheid de shop te bekijken is er vanaf 7 juni tot en met 14 juni een speciale feestweek. Joy Alleblas, Projectmanager Store 2.0: “We presenteren vernieuwende en toekomstbestendige verpakkingsconcepten die inspelen op de actuele consumentenbehoefte en marktontwikkelingen. Zo vind je in de nieuwe Store een uitgebreid assortiment duurzame verpakkingsconcepten, maar bijvoorbeeld ook maatwerk verpakkingsconcepten waarin de verpakking fungeert als een onderscheidende marketingtool.” Omnichannel De nieuwe formule verbindt de fysieke winkel met de webshop. Paardekooper heeft de afgelopen maanden ook fors ingezet op het verbeteren van de webshopfunctionaliteiten. In de nieuwe Paardekooper Store zijn on- en offline volledig op elkaar afgestemd. Toekomst De komende jaren worden ook de andere Stores getransformeerd tot Store 2.0, waarvan Store Amsterdam Duivendrecht de eerste is. Deze vestiging zal verhuizen naar een locatie in dezelfde straat. Het streven is om deze winkel in september te openen. Bron: Paardekooper Verpakkingen – De nieuwe b2b winkelformule van Paardekooper moet een beeld geven van de toekomstige shopbehoeften van zakelijke afnemers. Op 29 mei jongstleden vond de feestelijke opening plaats in Rotterdam. De shop biedt nog meer ruimte voor presentatie en inspiratie en versterkt de koppeling tussen on- en offline. Het nieuwe Store-concept biedt ook meer ruimte voor persoonlijk advies. En om zoveel mogelijk gasten de gelegenheid de shop te bekijken is er vanaf 7 juni tot en met 14 juni een speciale feestweek. Joy Alleblas, Projectmanager Store 2.0: “We presenteren vernieuwende en toekomstbestendige verpakkingsconcepten die inspelen op de actuele consumentenbehoefte en marktontwikkelingen. Zo vind je in de nieuwe Store een uitgebreid assortiment duurzame verpakkingsconcepten, maar bijvoorbeeld ook maatwerk verpakkingsconcepten waarin de verpakking fungeert als een onderscheidende marketingtool.” Omnichannel De nieuwe formule verbindt de fysieke winkel met de webshop. Paardekooper heeft de afgelopen maanden ook fors ingezet op het verbeteren van de webshopfunctionaliteiten. In de nieuwe Paardekooper Store zijn on- en offline volledig op elkaar afgestemd. Toekomst De komende jaren worden ook de andere Stores getransformeerd tot Store 2.0, waarvan Store Amsterdam Duivendrecht de eerste is. Deze vestiging zal verhuizen naar een locatie in dezelfde straat. Het streven is om deze winkel in september te openen. Bron: Paardekooper

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Paardekooper presenteert tweede Duurzaamheidsverslag

Verpakkingen - Als aanjager van duurzaamheid binnen de verpakkingsindustrie zet Koninklijke Paardekooper Group in op een duurzamere toekomst. Het familiebedrijf presenteert daarom de tweede editie van het Duurzaamheidsverslag, waarin de organisatie aangeeft niet alleen de CO2-voetafdruk van de eigen organisatie te verminderen, maar ook die van hun klanten en partners.

Lees bericht



Picnic start pilot met inzamelen potten en flessen voor hergebruik

Online supermarkt – Picnic start op 27 september in de regio Alphen aan den Rijn met het inzamelen van glazen verpakkingen voor hergebruik. De online supermarkt haalt de glazen potten en flessen waar geen statiegeld op zit zelf op bij de klanten thuis. Het gaat om een pilot van tien weken, waarin de bezorgsupermarkt samenwerkt met de Nederlandse startup PAKT.

Lees bericht

Belgische Intersac zoekt het in mooie, functionele verpakkingen

Verpakkingen – Nu de horecawereld draait om afhalen en bezorgen wordt het ook tijd de verpakking kritisch te bekijken. Chefs stoppen veel tijd in het klaarmaken van de gerechten, maar het is ook van belang dat die gerechten er bij thuiskomt goed en aantrekkelijk uitzien. Het Belgische Intersac zoekt het daarom in functionele, duurzame én aantrekkelijke verpakkingen.

Lees bericht


McDonald’s lanceert platform voor eigen milieu-initiatieven

Formulenieuws – Fastfoodketen McDonald’s lanceert een Europees platform om innovatieve oplossingen te testen op het gebied van verpakkingen en recycling. Dit ‘Better M’ programma is opgezet om het gebruik van plastic te verminderen en de recyclebaarheid van verpakkingen in de Europese vestigingen te verbeteren. Nederland maakt onderdeel uit van het Europese programma. Eén van de initiatieven is om de...

Lees bericht

AB InBev zoekt startups om duurzaamheidsuitdagingen op te lossen

Actieprogramma - Bierbrouwer AB InBev zoekt ambitieuze startups zich aan te melden voor het ‘100+ accelerator’ programma om de grote uitdagingen op het gebied van duurzaamheid en verantwoord drinken op te lossen. Starten de bedrijven kunnen zich tot 30 oktober aanmelden. In het programma kunnen starts-up hun oplossingen implementeren in het wereldwijde AB InBev netwerk, onder meer op de thema’s recycling,...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid