Picnic introduceert maaltijdbox zonder abonnement


Bezorgdienst – Websuper Picnic komt met een maaltijdbox zonder abonnement. Presto gaat de maaltijdbox heten en is vanaf 12 februari te bestellen door zo’n 275.000 klanten van bezorgdienst Picnic. De box bevat het recept en de ingrediënten voor een voedzame maaltijd die is gebaseerd op de smaken van jong en oud. Er is een variant voor twee personen en een voor het hele gezin, zo laat het bedrijf weten. De maatijdbox is de afgelopen maanden in diverse plaatsen getest. De resultaten waren zodanig dat het concept nu wordt uitgerold naar alle zeventig plaatsen van de bezorgsuper actief is. De uitrol van de maaltijdbox van Picnic start vanaf vandaag en is over drie weken voor alle klanten van de websuper beschikbaar. Twist De maaltijden zijn bewust toegankelijk gehouden, maar wel voorzien van een twist, aldus medeoprichter van Picnic Michiel Muller. “Denk bijvoorbeeld aan andijviestamppot met zoete aardappel en kruidenmelange, mosterdkip met aardappeltjes of Basilicum-bloemkoolrisotto.” Gecombineerd met de recent aangekondigde bezorging op zondag, verwacht Muller met de maaltijdbox weer een volgende slag te hebben gemaakt met zijn bezorgddienst. Er zijn vijf verschillende maaltijden per week, die elke week wisselen. Klanten kunnen tot de avond ervoor kiezen welke maaltijd ze willen bestellen en hebben alle ingrediënten en de bijpassende receptkaart de volgende dag in huis. Prijzen van de box variëren van 9,95 tot 17,95 euro. Er zijn zes maaltijdvarianten voor twee personen en vier voor vier personen. Gebruikers zitten niet vast aan een abonnement. Bron: @FoodClicks Bezorgdienst – Websuper Picnic komt met een maaltijdbox zonder abonnement. Presto gaat de maaltijdbox heten en is vanaf 12 februari te bestellen door zo’n 275.000 klanten van bezorgdienst Picnic. De box bevat het recept en de ingrediënten voor een voedzame maaltijd die is gebaseerd op de smaken van jong en oud. Er is een variant voor twee personen en een voor het hele gezin, zo laat het bedrijf weten. De maatijdbox is de afgelopen maanden in diverse plaatsen getest. De resultaten waren zodanig dat het concept nu wordt uitgerold naar alle zeventig plaatsen van de bezorgsuper actief is. De uitrol van de maaltijdbox van Picnic start vanaf vandaag en is over drie weken voor alle klanten van de websuper beschikbaar. Twist De maaltijden zijn bewust toegankelijk gehouden, maar wel voorzien van een twist, aldus medeoprichter van Picnic Michiel Muller. “Denk bijvoorbeeld aan andijviestamppot met zoete aardappel en kruidenmelange, mosterdkip met aardappeltjes of Basilicum-bloemkoolrisotto.” Gecombineerd met de recent aangekondigde bezorging op zondag, verwacht Muller met de maaltijdbox weer een volgende slag te hebben gemaakt met zijn bezorgddienst. Er zijn vijf verschillende maaltijden per week, die elke week wisselen. Klanten kunnen tot de avond ervoor kiezen welke maaltijd ze willen bestellen en hebben alle ingrediënten en de bijpassende receptkaart de volgende dag in huis. Prijzen van de box variëren van 9,95 tot 17,95 euro. Er zijn zes maaltijdvarianten voor twee personen en vier voor vier personen. Gebruikers zitten niet vast aan een abonnement. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



‘Picnic-klant bestelt steeds gezondere producten’

Analyse  – Nederlanders kiezen steeds vaker voor gezonde boodschappen als fruit en zuivel. Conference peren, Griekse yoghurt en tropisch fruit behoorden het afgelopen jaar tot de snelste stijgers op het boodschappenlijstje bij Picnic. Dat blijkt uit een analyse van de online supermarkt op basis van bestelgegevens van ruim één miljoen Nederlandse huishoudens.

Lees bericht

Verlies Picnic bijna verdubbeld door investeringen

Bezorging – Onlinesupermarkt Picnic heeft vorig jaar zijn verlies bijna verdubbeld. Het verlies van is vorig jaar gestegen van €114,7 mln naar €208,7 mln. Dat is vooral het gevolg van investeringen in de toekomstige groei van het bedrijf, zegt directeur Michiel Muller.

Lees bericht

‘Online supermarkten nemen de bezorgmarkt over’

Analyse - De populariteit voor online supermarkten is afgelopen jaar enorm gestegen. In één jaar zien de online supermarkten het zoekvolume naar hun bezorgservices 195% stijgen, terwijl de populariteit van de fysieke supermarkt met bijna 50% is gedaald. Dat blijkt uit het onderzoek naar online zoekgedrag dat het onderzoeksbureau RouteLogic heeft uitgevoerd.

Lees bericht


Picnic start pilot met inzamelen potten en flessen voor hergebruik

Online supermarkt – Picnic start op 27 september in de regio Alphen aan den Rijn met het inzamelen van glazen verpakkingen voor hergebruik. De online supermarkt haalt de glazen potten en flessen waar geen statiegeld op zit zelf op bij de klanten thuis. Het gaat om een pilot van tien weken, waarin de bezorgsupermarkt samenwerkt met de Nederlandse startup PAKT.

Lees bericht

Online supermarkt Picnic verwelkomt miljoenste klant

Bezorgsupermarkt – Online supermarkt Picnic heeft gisteren zijn één miljoenste klant verwelkomd. Gelukkige was Sjamke Verdonk en haar gezin uit Wervershoof in Noord-Holland. Picnic bezorgt nu met ruim 1500 elektrische bezorgwagentjes dagelijks vanuit 67 hubs de boodschappen in ruim 170 Nederlandse plaatsen op de 999.999 andere adressen.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid