Quality Lodgings lanceert nieuwe website


Nieuwe website van Quality Lodgings

Hotels – Quality Lodgings, dé collectie van 100+ onafhankelijke kwaliteitshotels in Europa, heeft een nieuwe website gelanceerd. De nieuwe website www.qualitylodgings.com is bedoeld om de luxe reiziger te inspireren en een overzicht te bieden van hotels waar gastvrijheid en culinair genieten centraal staan.

Met de nieuwe website onthult Quality Lodgings haar vernieuwde merkidentiteit Tantalizing Taste, wat staat voor het prikkelen van de zintuigen. Zowel culinair, als door de inrichting, het gebouw en de omgeving van de kwaliteitshotels. Mathilde van der Weerd, Managing Director Quality Lodgings: “Wij richten ons vooral op de reiziger die houdt van kwaliteit, comfort en flexibiliteit. Doordat wij zoeken naar onafhankelijke hotels met een eigen identiteit, weten we hotels te selecteren die de hoogste graad van finesse hebben. Achter elk van deze bedrijven staan mensen die hospitality vanuit het hart uitdragen. Het maakt dat de Quality Lodgings stuk voor stuk aanbevelenswaardig zijn.”

QLUB Membership

Quality Lodgings heeft via de nieuwe website het exclusieve QLUB membership gelanceerd. “QLUB, wat de volledige betekenis kent als QL Unique Break, is ontworpen om de betekenisvolle verhalen tot leven te brengen van 100+ onafhankelijke hotels verdeeld over 10 Europese landen,” aldus Valerie van Mol, Marketing Director Quality Lodgings. Met een QLUB membership krijgen leden toegang tot een persoonlijk account om favoriete bestemmingen op te slaan, een exclusief aanbod van QL Unique Breaks en de nieuwste inspiratie, zowel online als offline in de jaarlijkse uitgave van de QL Guide.

Bron:  Quality Lodgings/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Omzet horeca nagenoeg gelijk in vierde kwartaal

Analyse - In 2023 heeft de horeca 13,2 procent meer omgezet dan in 2022. Ook in het vierde kwartaal steeg de omzet, zij het licht met 0,1 procent ten opzichte van het derde kwartaal. Het volume (de voor prijsveranderingen gecorrigeerde omzet) daalde in het laatste kwartaal van 2023 wel met 0,6 procent, zo meldt het CBS.

Lees bericht


Meerjarige samenwerking Quality Lodgings en Mastercard

Hotels – Quality Lodgings laat weten een meerjarige samenwerking te hebben afgesloten met Mastercard. Als verzameling van meer dan 110 onafhankelijke kwaliteitshotels in Europa voegt Quality Lodgings nieuwe reis- en culinaire ervaringen toe aan priceless.com, beschikbaar voor Mastercard-kaarthouders.

Lees bericht

Ramzy Group gaat samenwerken met Royal Swinkels

Samenwerking - De Ramzy Group en Royal Swinkels Family Brewers gaan samenwerken. De bierbrouwer uit Brabant versterkt hiermee haar positie in de hoofdstad. De Ramzy Group exploiteert in Amsterdam 35 bars, restaurants en hotels en is daarmee een gevestigde speler binnen de Amsterdamse hospitalitysector. Deze samenwerking legt tevens de basis voor verdere Amsterdamse groei van de Ramzy Group.

Lees bericht

Dunkin’ lanceert ‘smartfridge koffie en donuts station’

Shopconcept – Koffie- en donutconcept Dunkin’ presenteert samen met Selecta, Alpro en Monin ‘De World of Dunkin’, een volgens het bedrijf ‘slimme verkoopoplossing met koffie, ijsdranken, Dunkin’ donuts, merchandise en andere producten’. De eerste units zijn reeds ontwikkeld en de primeur is voor Hotel Gorinchem van Van der Valk International, de belangrijkste belanghebbende in Dunkin’.

Lees bericht


Spaanse vakbeurs Alimentaria&Hostelco verwacht 15% groei

Vakbeurzen - Alimentaria&Hostelco, vakbeurs voor de sectoren voeding, dranken, foodservice en horeca-apparatuur, keert van 18 tot en met 21 maart 2024 terug naar de Gran Vía van Fira de Barcelona. De beurs toont een lijst van 900 internationale exposanten uit meer dan 60 landen.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid