Royal Swinkels Family Brewers wordt Royal Swinkels

Brouwerij - Royal Swinkels Family Brewers gaat verder als Royal Swinkels. Royal Swinkels vertegenwoordigt een onafhankelijke familie van mouters én brouwers die zich inzet om gezamenlijk succes te behalen en slimmer en duurzamer te ondernemen. Deze ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat de bestaande naam niet langer alle bedrijfsactiviteiten dekt.
Samen met een update van de huisstijl, is de naamswijziging een logische stap om de nationale en internationale positie verder te verstevigen. CEO Peer Swinkels licht toe: “Ons bedrijf is continu in ontwikkeling. Voorop staat dat we waarde blijven creëren voor iedereen die onderdeel is van onze familie: van klanten tot medewerkers en van aandeelhouders tot de wereld om ons heen. Als familiebedrijf denken we daarbij niet in jaren maar in generaties en werken we er continue aan om samen te winnen en slimmer maar ook duurzamer te ondernemen. Ontwikkelingen die ervoor zorgen dat we onze naam verder willen aanpassen zodat deze nog beter past bij al onze activiteiten. Royal Swinkels is eenvoudig en krachtig. Samen staan we voor één familie, één team: One Swinkels.”
Nieuwe huisstijl
Samen met de vereenvoudigde naam wordt ook een nieuwe huisstijl geïntroduceerd die naar alle uitingen op bedrijfsniveau zal worden doorvertaald. Het nieuwe logo bestaat uit een schild (symbool voor een familiewapen), een gestileerde ‘S’ en een kroon, die het predicaat Koninklijk vertegenwoordigt. De veranderingen gelden alleen voor het bedrijfsmerk, voor de onderliggende merken verandert er niets.
Bron: Royal Swinkels/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Royal Swinkels opnieuw ‘Sustainable Brewery of the Year’
Brouwerij - Royal Swinkels valt twee keer in de prijzen bij de Icons of Beer 2024. Voor het tweede jaar op rij wint het familiebedrijf de titel ‘Sustainable Brewery of the Year’. Daarnaast wordt de inzet van Sustainability Manager Marthijn Junggeburth bekroond met de titel ‘Sustainability Officer of the Year’.
Lees berichtRoyal Swinkels introduceert biologisch gebrouwen FreeBrew
Introductie - Royal Swinkels introduceert een caloriearme craft soda op basis van mout. FreeBrew is gemaakt van biologische ingrediënten en mouten van gerst, haver, tarwe en spelt. De alcoholvrije dorstlesser doorloopt hetzelfde brouwproces als bier, zonder dat er alcohol wordt gevormd, en komt in de smaken bloedsinaasappel, citroen en framboos.
Lees berichtBierfestival Brew@theZoo terug naar Beekse Bergen
Event - Brew@theZoo keert dit jaar op 28 en 29 juni terug naar Beekse Bergen voor de derde editie. Met ruim tweehonderd bieren van meer dan vijftig brouwerijen is het een van de grootste speciaal bierfestivals van Nederland.
Lees berichtRamzy Group gaat samenwerken met Royal Swinkels
Samenwerking - De Ramzy Group en Royal Swinkels Family Brewers gaan samenwerken. De bierbrouwer uit Brabant versterkt hiermee haar positie in de hoofdstad. De Ramzy Group exploiteert in Amsterdam 35 bars, restaurants en hotels en is daarmee een gevestigde speler binnen de Amsterdamse hospitalitysector. Deze samenwerking legt tevens de basis voor verdere Amsterdamse groei van de Ramzy Group.
Lees berichtThe Bar by Bavaria open op Eindhoven Airport
Luchthaven – Op Eindhoven Airport is na een verbouwing The Bar by Bavaria geopend. De verbouwing en uitbreiding van dit horecaconcept is gebeurd in samenwerking met Vermaat, Eindhoven Airport NV, PSV en Royal Swinkels Family Brewers.
Lees berichtBiermarkt bijna terug op niveau voor de COVID
Analyse - De Nederlandse biermarkt is bijna terug op het niveau van voor de COVID-19-pandemie. De biermarkt is alleen wel veranderd. Zo is het aandeel alcoholvrij bier en speciaalbier de afgelopen jaren gegroeid en dat van pils iets gedaald.
Lees bericht