Samenwerking Albron en van Tol Versunie bij supers van Center Parcs


Partnership – Albron en van Tol Versunie gaan samenwerken bij de invulling van de tien supermarkten van Center Parcs. Het partnership start april dit jaar. De samenwerking volgt na de recente contractverlenging van 8 jaar met Center Parcs. Afgesproken werd toen ook dat een aantal activiteiten zou worden uitgebreid. Het partnership geldt voor de supermarkten op de Center Parcs in Nederland en België. Deze samenwerking past in de gemeenschappelijke koers die Center Parcs en Albron de komende jaren inzetten met de verbouwing van de parken en de vernieuwing en verbetering van het horeca- en retailaanbod. Naast de continue opwaardering van het aanbod in horeca en gastvrijheid, betekent deze nieuwe samenwerking ook een stevige impuls voor de foodretail in de parken. Robert Visser, directeur Horeca & Hospitality bij Albron ligt toe: “Van Tol Versunie heeft aantoonbare ervaring in retail, food en leisure en veel aandacht voor de productbeleving in de supermarkten. We hebben er alle vertrouwen in dat we samen met van Tol een zeer aantrekkelijk retailaanbod kunnen bieden, dat direct meerwaarde gaat opleveren voor Center Parcs en haar gasten”. Voor van Tol Versunie betekent de samenwerking een uitbreiding in het segment leisure. Bron: @FoodClicks Partnership – Albron en van Tol Versunie gaan samenwerken bij de invulling van de tien supermarkten van Center Parcs. Het partnership start april dit jaar. De samenwerking volgt na de recente contractverlenging van 8 jaar met Center Parcs. Afgesproken werd toen ook dat een aantal activiteiten zou worden uitgebreid. Het partnership geldt voor de supermarkten op de Center Parcs in Nederland en België. Deze samenwerking past in de gemeenschappelijke koers die Center Parcs en Albron de komende jaren inzetten met de verbouwing van de parken en de vernieuwing en verbetering van het horeca- en retailaanbod. Naast de continue opwaardering van het aanbod in horeca en gastvrijheid, betekent deze nieuwe samenwerking ook een stevige impuls voor de foodretail in de parken. Robert Visser, directeur Horeca & Hospitality bij Albron ligt toe: “Van Tol Versunie heeft aantoonbare ervaring in retail, food en leisure en veel aandacht voor de productbeleving in de supermarkten. We hebben er alle vertrouwen in dat we samen met van Tol een zeer aantrekkelijk retailaanbod kunnen bieden, dat direct meerwaarde gaat opleveren voor Center Parcs en haar gasten”. Voor van Tol Versunie betekent de samenwerking een uitbreiding in het segment leisure. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Lockdown kost horeca 200 miljoen omzet per week

Analyse – Elke week in harde lockdown kost de horeca circa 200 miljoen euro omzet, zo blijkt uit berekeningen van ABN AMRO. De horeca kampt bovendien met enorme personeelstekorten, waarbij de uitstroom van gekwalificeerd horecapersoneel – als gevolg van de nieuwe gedwongen sluiting – alleen maar groter wordt.

Lees bericht




Albron neemt De Buurtboer over

Overname - Albron heeft De Buurtboer, leverancier van bedrijfslunches overgenomen van de beide oprichtsters. Albron versterkt hiermee haar portfolio aan oplossingen voor eten en drinken op het werk.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid