Sligro past bestelsite aan en verandert Exclusief in magaZINe
Groothandel – Het was al aangekondigd en de coronaperiode heeft geen verandering aangebracht in de plannen, en dus komt Sligro op 26 augustus met een nieuwe website met een ander bestelplatform. Ook het eigen magazine Exclusief is veranderd en draagt voortaan de naam magaZINe.
Voortaan is er nog maar één sligro.nl. De groothandel in Veghel stapt daarmee over naar één platform waarop alles is te vinden, van inspiratie tot bestellingen en van assortimentsoverzicht naar specifieke klantinformatie. De groothandel gaat daarover de klanten nog informeren.
Op de nieuwe website krijgen de bezoekers een deel van het totale assortiment van Sligro te zien. Op die manier wordt aan de bezoekers duidelijk gemaakt wat de groothandel allemaal heeft. Niet alles zal online kunnen worden getoond. Zo kan het zijn dat het assortiment in de vestiging andere en zelfs meer producten verkrijgbaar zijn dan dat online wordt getoond.
De veranderingen bij het Exclusief-magazine zijn een direct gevolg van de positieve ontwikkelingen bij het ZIN Inspiratielab. Deze demonstratie- en inspiratielocatie neemt volgens de groothandel inmiddels een zodanige plaats in bij horecaprofessionals dat al eerder werd besloten de ZIN-filosofie te vertalen naar het nieuwe online platform sligro.nl/ZIN.. Omdat de doelgroep en inhoud van ZIN en het relatiemagazine Exclusief overlappen, is besloten de krachten te bundelen en Exclusief om te zetten naar magaZINe.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Sligro ziet omzet eerste kwartaal met €18 miljoen toenemen
Groothandel - Sligro Food Group realiseerde over het eerste kwartaal van 2024 een omzet van €652 miljoen, een toename van € 18 miljoen. Dit betekent een stijging van 2,7% ten opzichte van de omzet van €634 miljoen in het eerste kwartaal van 2023.
Lees berichtGroothandel Sligro ontvangt keurmerk PSO ‘Trede 2’
Groothandel – Groothandel Sligro in Veghel heeft Trede 2 verdiend van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). PSO is een wetenschappelijk onderbouwd kwaliteitskeurmerk van TNO en een instrument dat inzicht geeft in de mate waarin organisaties is ingericht op sociaal ondernemen. Uit de erkenning blijkt dat Sligro meer dan gemiddeld gericht is op sociaal ondernemen en op de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op...
Lees berichtOntbijtmerk Yespers introduceert nieuwe granola’s
Introductie – Het duurzame ontbijtmerk Yespers heeft vier nieuwe granola’s geïntroduceerd. Het gaat om een viertal ontbijtproducten gemaakt van Nederlandse haver met gered fruit.
Lees berichtGerenoveerde Sligro Luik opent 27 februari
Groothandel - Na een grondige renovatie en rebranding wordt op dinsdag 27 februari de Sligro zelfbedieningsgroothandel in Luik (België) heropend. Tijdens de openingsdag zijn er live demonstraties en proeverijen.
Lees berichtKoffieketen Anne&Max over naar groothandel Udea
Formulenieuws – Fresh food & coffee café Anne&Max stapt over naar de biologische groothandel Udea. Anne&Max is daarmee de eerste landelijke koffieketen die in zee gaat met de leverancier.
Lees berichtSligro stopt met verkoop tabak per 1 juli 2024
Tabak - Groothandel Sligro stopt met de verkoop van tabak en rookwaren per 1 juli 2024. In de bezorgservicetak van het bedrijf is sprake van nog twee lopende contracten, die ook na 1 juli 2024, worden gerespecteerd, zo laat de groothandel uit Veghel bij de presentatie van de jaarcijfers weten.
Lees bericht