Starbucks start ook in België met koffiebezorging


Buitenland – Starbucks gaat in België in een zevental steden starten met het aan huis bezorgen van kant-en-klare koffie. De thuisbezorging is mogelijk dankzij een samenwerking tussen Autogrill en Takeaway.com

In Nederland is het laten bezorgen van een favoriete Starbucks-koffie thuis of op kantoor al langer mogelijk via Uber Eats en Thuisbezorgd.nl. Vanaf verschillende locaties in Amsterdam, Rotterdam, Amstelveen, Den Haag, Utrecht en Leidschendam worden de koffievarianten van de Caramel macchiato tot de caramel coffee Frappuccino voor delivery aangeboden. Nu dus ook vanaf 19 locaties in België door Takeaway.com. Voor België de koffie-delivery aan huis een primeur. Autogrill, operator in food & beverage-diensten voor reizigers, exploiteert bij onze zuiderburen 22 Starbucks-filialen.

Speciale verpakking

Koffie-delivery is hot. “We geloven sterk in het concept en de meerwaarde voor onze klanten. Daarom rollen we onze leveringen meteen uit binnen een straal van 4 km rondom 19 Starbucks-filialen in 7 steden verspreid over heel België”, aldus Siska De Lombaerde, Country Director van Takeaway.com en Stan Monheim, Chief Operating Officer Rest of Europe bij Autogrill. Het gaat hierbij om de steden Antwerpen, Brussel (met uitzondering van de filialen in Brussels National Airport), Leuven, Gent, Brugge, Luik en Namen. Voor de koffie is een speciale, kartonnen verpakkingen ontwikkeld met een lipje om lekken te voorkomen tijdens het transport.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht



Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht




Starbucks opent honderdste locatie in Nederland

Formulenieuws – Woensdag 20 december opent Starbucks een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Deze locatie wordt de honderdste locatie van Starbucks in Nederland. De nieuwe vestiging is gelegen in winkelcentrum Koperwiek, een winkelcentrum met meer dan 80 winkels en horecagelegenheden.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid