Thuisbezorgd.nl introduceert Takeaway Pay Card


Thuisbezorging - Just Eat Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, lanceert vandaag een nieuw onderdeel van het Takeaway Pay programma: Takeaway Pay Card. De nieuwe betaalkaart is ontwikkeld in samenwerking met betaalplatform Adyen.

Voordeel van de betaalkaart is dat werknemers van deelnemende bedrijven zelf eten en drinken kunnen bestellen én betalen bij een breed scala aan restaurants wereldwijd. Zowel bij restaurantpartners op het online platform van Thuisbezorgd.nl, als offline bij tienduizenden geselecteerde eet-en drinkgelegenheden die Mastercard en Maestro accepteren.

Terwijl Takeaway Pay zakelijke klanten eerder al in staat stelde om online aankopen te doen bij veel restaurants, kunnen werknemers met de Takeaway Pay Card nu ook offline hun maaltijdvergoeding besteden. Of dit nu vanuit het thuiskantoor is of tijdens reguliere teamlunches buiten de deur. Gebruikers kunne met de Takeaway Pay Card afrekenen problemen en zónder bonnetje in te leveren. "Met de verschuiving naar hybride werkplekken en de terugkeer naar kantoor, hebben we met Takeaway Pay onze service doorontwikkeld om zakelijke klanten te ondersteunen. Of werknemers nu thuis of onderweg zijn, op zakenreis gaan of regelmatig buiten de deur lunchen; Takeaway Pay voorziet zakelijke klanten van maaltijden vanaf elke locatie en op elk moment van de dag”, zegt Imad Qutob, Sr. Directeur Corporate Solutions bij Just Eat Takeaway.com.

Bron: Thuisbezorgd.nl/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorgd komt met eigen trendrapport

Analyse – Bezorgdienst Thuisbezorgd.nl komt met een eigen Food Trend Rapport 2021. In deze eerste editie presenteert de bestelsite de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van smaak, eten en bestelgedrag. Het rapport is tot stand gekomen aan de hand van geanonimiseerde data van alle bestellingen van het afgelopen jaar bij 12.000 aangesloten restaurants.

Lees bericht


Karma Kebab gaat eigen horecaconcept openen

Winkelconcept - Het plantaardige initiatief Karma Kebab heeft 1 miljoen euro investeringsgeld van investeringsfonds Phase2.earth opgehaald en wil daarmee onder meer een nieuw eigen horecaconcept openen in Utrecht. Dat maakt het bedrijf donderdag bekend.

Lees bericht

Nederlander geeft vaker fooi na lockdown

Onderzoek – Meer driekwart van de consumenten (77%) wil net zo vaak of vaker uit eten of een drankje drinken als voor de pandemie. Vooral jongeren willen de horeca vaker bezoeken om de lockdown-periode in te halen (22%). In 31% van de bezoeken geeft de Nederlander ook nog eens extra fooi om de horeca te helpen, met een gemiddeld fooipercentage van 8,2% bij een goede...

Lees bericht



De tien beste hamburgerlocaties voor World Hamburger Day

Hamburgerzaken - Op vrijdag 28 mei is het World Hamburger Day. En de hamburger blijft onverminderd populair in ons land. Dat blijkt ook uit data van bestelsite Thuisbezorgd.nl. Het afgelopen jaar bestelden Nederlanders maar liefst 77% meer burgers dan het jaar daarvoor. Maar ook internationaal doet de hamburger het goed.

Lees bericht

Online supermarkt Crisp haalt 30 miljoen euro op

Online supermarkt - De online supermarkt Crisp heeft in een kapitaalronde 30 miljoen euro opgehaald bij een groep internationale investeerders. Onder die investeerder ook Nederlandse topondernemers als Jitse Groen, oprichter van JustEat Takeaway en de oprichters van de betaaldienst Adyen. Dat meldt nu.nl

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid