Tony's Chocolonely beste werkgever in FMCG Retail
Verkiezing – Op basis van een grootschalig onderzoek onder ruim 1 miljoen werknemers roept Effectory, een bureau in medewerkersonderzoek, Tony's Chocolonely uit tot World-class Workplace 2022 in de sector FMCG Retail. Het bedrijf ontvangt daarmee een Effectory World-class Workplace-keurmerk.
21 jaar geleden begon Effectory met het belonen van goed werkgeverschap om organisaties te inspireren en stimuleren hun medewerkers op de eerste plek te zetten. Het World-class Workplace-keurmerk wordt uitgereikt aan organisaties die boven de landelijke benchmark voor goed werkgeverschap scoren.
Scores
Tony's Chocolonely blinkt uit in verschillende facetten van werkgeverschap, zoals bijvoorbeeld of medewerkers zich gewaardeerd voelen en trots zijn op hun organisatie. Dat werkgeverschap een belangrijke maatstaaf is voor organisaties, blijkt uit de cijfers van Effectory. Organisaties waar werknemers hoog scoren op de voorspellers van goed werkgeverschap scoren gemiddeld ook 35% hoger als het gaat om engagement van het personeel dan andere organisaties. Ook scoren deze organisaties 30% hoger op de vraag of medewerkers nog tenminste twee jaar willen blijven werken bij de organisatie. Daarnaast is de productiviteit van de teams 21% hoger dan bij andere bedrijven.
Bron: Effectory/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
SPAR voor derde keer op rij Top Employer in Nederland
Certificering – SPAR is voor het derde achtereenvolgende jaar Top Employer Nederland geworden. Deze internationale erkenning, jaarlijks uitgereikt door het Top Employers Institute, onderstreept opnieuw SPAR’s aandacht voor goed werkgeverschap.
Lees berichtCookieshop Dynamite opent eerste winkel in Amsterdam
Winkelconcept - Dynamite Company, een jaar geleden opgericht door Marieke en Marijntje, kondigt de opening aan van een eerste winkel. De koekjeswinkel is gevestigd aan de Reguliersgracht in hartje Amsterdam en gaat 12 oktober open.
Lees berichtTony’s Chocolonely lanceert chocobites Lil’Bits
Introductie – Tony's Chocolonely zoekt de categorie op van de chocobites en komt met Lil’Bits. Met een vijftal smaken gaat het merk, dat het streven heeft om alle chocolade vrij van kinderarbeid en moderne slavernij aan te bieden, de strijd aan met de M&M’s en Maltesers.
Lees berichtSamenwerking Ben&Jerry’s en Tony’s Chocolonely krijgt lovesongs
Samenwerking - Om de Love A-Fair compleet te maken tussen Tony’s Chocolonely en ijsmerk Ben & Jerry’s zijn er nu drie love songs, samen met rapper/zanger Faberyayo (Pepijn Lanen). In de liedjes maken ze hun liefde 100% openbaar, en roepen ze iedereen op om mee te doen aan de Chocolate Love A-Fair.
Lees berichtTony’s Chocolate Bar gaat plantbased YB-yoghurt bowls verkopen
Formulenieuws - Tony's Chocolonely gaat in hun Amsterdamse Chocolate Bar een aantal plantbased yoghurt bowls serveren van YB.
Lees berichtTony’s Chocolonely neemt chocoladefabriek Althaea-De Laet over
Overname – Tony’s Chocolonely neemt Althaea N.V. en De Laet Int. over en voegt deze samen tot chocoladefabriek Althaea-De Laet Int. De overname betekent dat Tony’s vanaf nu haar repen zelf kan produceren, of zoals gezegd wordt in het persbericht: moduleren.
Lees bericht