Tony's Chocolonely beste werkgever in FMCG Retail


Tony's Chocolonely Chocolate Bar in Amsterdam

Verkiezing  – Op basis van een grootschalig onderzoek onder ruim 1 miljoen werknemers roept Effectory, een bureau in medewerkersonderzoek, Tony's Chocolonely uit tot World-class Workplace 2022 in de sector FMCG Retail. Het bedrijf ontvangt daarmee een Effectory World-class Workplace-keurmerk.

21 jaar geleden begon Effectory met het belonen van goed werkgeverschap om organisaties te inspireren en stimuleren hun medewerkers op de eerste plek te zetten. Het World-class Workplace-keurmerk wordt uitgereikt aan organisaties die boven de landelijke benchmark voor goed werkgeverschap scoren.

Scores

Tony's Chocolonely blinkt uit in verschillende facetten van werkgeverschap, zoals bijvoorbeeld of medewerkers zich gewaardeerd voelen en trots zijn op hun organisatie. Dat werkgeverschap een belangrijke maatstaaf is voor organisaties, blijkt uit de cijfers van Effectory. Organisaties waar werknemers hoog scoren op de voorspellers van goed werkgeverschap scoren gemiddeld ook 35% hoger als het gaat om engagement van het personeel dan andere organisaties. Ook scoren deze organisaties 30% hoger op de vraag of medewerkers nog tenminste twee jaar willen blijven werken bij de organisatie. Daarnaast is de productiviteit van de teams 21% hoger dan bij andere bedrijven.

Bron: Effectory/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Tony’s Chocolonely lanceert chocobites Lil’Bits

Introductie – Tony's Chocolonely zoekt de categorie op van de chocobites en komt met Lil’Bits. Met een vijftal smaken gaat het merk, dat het streven heeft om alle chocolade vrij van kinderarbeid en moderne slavernij aan te bieden, de strijd aan met de M&M’s en Maltesers.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid