Twee nieuwe horecaoplossingen bij Sligro: QR-bestellen en Tafel reserveren
Groothandel – Met oplossingen als QR-bestellen en Tafel reserveren wil Sligro een bijdrage leveren aan de problemen in de horeca. Stijgende kosten en het gebrek aan personeel, in combinatie met marges die onder druk staan, zorgen er voor dat het runnen van een rendabele horecazaak niet eenvoudig is.
Met oplossingen als QR-bestellen en Tafel wil Sligro horecaondernemers helpen in een rendabele bedrijfsvoering. Bovendien kunnen zij door hun schaalgrootte kortingen bedingen. Zo zorgt QR-bestellen met partner Jamezz er voor dat er sneller bediend kan worden, er meer bestellingen gedaan kunnen worden en vaak met een hogere besteding, zonder dat dit ten koste gaat van de service of beleving. Want doordat het bestel- en betaalproces uit handen wordt genomen, maar medewerkers de bestellingen nog steeds zelf uitserveren, bespaar je al onderneming tijd. Daarnaast voorkom je dat bestellingen verkeerd worden doorgegeven of gasten lang moeten wachten; wat de ervaring van de gast ten goede komt, aldus de groothandel uit Veghel.
Met Tafel reserveren via partner Guestplan kunnen gasten online een tafel reserveren of wijzigen. Gasten online laten reserveren voorkomt fouten in reserveringen en dubbele boekingen. De ondernemer heeft op die manier altijd inzicht in tafelbezetting en kan dus beter sturen op de personeelsplanning. Het online dashboard laat zien welke tafel nog vrij is en gereserveerd kan worden. Op die manier realiseer je als ondernemer een optimalere tafelbezetting en kan er efficiënter worden gewerkt.
Partnerships
Sligro werkt voor diverse horecaoplossingen samen met partners. Via Sligro kunnen horecaondernemers partnerships met kortingen afsluiten.
Bron: Sligro/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtSligro ziet omzet eerste kwartaal met €18 miljoen toenemen
Groothandel - Sligro Food Group realiseerde over het eerste kwartaal van 2024 een omzet van €652 miljoen, een toename van € 18 miljoen. Dit betekent een stijging van 2,7% ten opzichte van de omzet van €634 miljoen in het eerste kwartaal van 2023.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees bericht