Tweede editie Bidfood Horecafeest laat ZiggoDome schudden
Groothandel – Een spectaculaire line-up zorgde voor een uiterst sfeervol horecafeestje maandagavond in de Amsterdamse ZiggoDome. Het was de tweede editie van het Bidfood Horecafeest en deze keer had het muziekfestijn een bijzondere boodschap: het was een soort eerbetoon aan alle mensen in de horecasector die ondanks alle uitdagingen toch iedere keer weer hun weerbaarheid tonen.
‘We zullen doorgaan’ klonk het gisteravond daarom luid in de ZiggoDome, bij de opening van hét Horecafeest van het Jaar 2022 door Francis van Broekhuizen. Volgens Bidfood de perfecte boodschap voor een branche die ook in moeilijke tijden zo creatief en ondernemend is en blijft. Host Ruben Nicolai vond het alle reden voor een feestje.
Voor het ‘grootste personeelsfeest voor horeca’ waren talloze artiesten uitgenodigd. De ruim 15.000 bezoekers kregen optredens te zien van onder andere Rolf Sanchez, Emma Heesters, Kris Kross Amsterdam, Donnie, Lee Towers, de Snollebollekes en ‘man van het moment’ Claude.
Bidfood organiseerde het event speciaal voor haar klanten, als dank voor de samenwerking, maar ook om de branche te supporten voor haar ‘ondernemerschap en veerkracht’. “Na een jaar vol uitdagingen en keihard werken was er tijd om even te ontspannen,” aldus Laurens Claassens, Marketing Manager bij Bidfood. “En dat is gelukt, de maandag was weer van ons.”
Bron: Bidfood/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
PS in Foodservice lanceert PS Impact Score
Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.
Lees berichtSlootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen
Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...
Lees berichtBidfood zet voor derde keer spetterend horecafeest neer
Event – Het was de derde editie van het Horecafeest van Bidfood, een feest voor alle horecamedewerkers. Ruim 15.000 bezochten het event in de Amsterdamse Ziggo maandagavond en lieten de muziektempel ontploffen tijdens het horecafeest van het Jaar.
Lees berichtUnilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank
Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.
Lees bericht10e editie Gastvrij Rotterdam sfeervol van start gegaan
Vakbeurzen – Veel bezoekende foodprofessionals, veel vakwedstrijden en veel evenementen in sfeervol aangeklede beurshallen. Zo is de jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam het beste samen te vatten. Deelnemende bedrijven hadden er bij aanvang van de beurs dan ook duidelijk zin in.
Lees berichtBikl introduceert kant-en-klaar inmaakzoetzuur
Introductie - Bikl, maker van verse ingemaakte groente, heeft een nieuw product geïntroduceerd: no waste inmaak zoetzuur. Met dit product kunnen horecakeukens eenvoudig hun (rest) groente inmaken.
Lees bericht