Valess doet pilot met thuisbezorging vegetarische maaltijden


Actie - Vleesvervangerproducent Valess opent een ‘pop-up kitchen’ in Amsterdam: een restaurantkeuken waar maaltijden worden bereid die alleen beschikbaar zijn voor bestelling. Klanten kunnen de vegetarische Valess gerechten exclusief via Uber Eats bestellen.

Het bedrijf ziet dat steeds meer mensen vegetarisch eten en met de opening van de pop-up kitchen wil Valess ook mensen bedienen die liever bereide maaltijden bestellen dan zelf koken. De pop-up kitchen in Amsterdam is een pilot en is een maand lang geopend, van 2 maart t/m 2 april. 

Het menu van de Valess pop-up kitchen bestaat uit zes gerechten uit verschillende wereldkeukens. Op het menu staat bijvoorbeeld ‘the Dutch Master’, bestaande uit aardappelpuree, rode kool en de Gouda Schnitzel van Valess. Daarnaast is er ook keus uit de ‘The Purplelicious burger’ – een gerecht met de Valess Crispy Chicken Style Burger – of een snack bucket met Valess Crispy Sticks, Crunchy Tenders en Crispy Bites.

Bron: Valess/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



REWE Duitsland opent eerste plantaardige supermarkt

Buitenland – Het gaat om een experiment, maar de REWE Group heeft onlangs in Berlijn een volledig plantaardige supermarkt geopend. De retailorganisatie wil  met de pilot 'Rewe voll pflanzlich' laten zien hoe gevarieerd en hoe groot het plantaardig aanbod is.

Lees bericht


Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht


Jumbo Supermarkten stopt met de vers vleespromoties

Supermarkten - Jumbo stopt als eerste supermarktketen met vleespromoties in al haar winkels en online in Nederland. Dit besluit draagt bij aan het streven om in 2030 60% van de verkochte eiwitten van plantaardige oorsprong te laten zijn en 40% van dierlijke ingrediënten. Het gaat om de vers vleespromoties , niet die van vleeswaren.

Lees bericht

Duurzame inkoop realiseer je stap voor stap

Bijeenkomst - Hoe kom je tot een meer duurzame inkoop en hoe overtuig je de eigen organisatie van het belang van een inkoop met minder milieu-impact. Die vragen stonden centraal bij een bijeenkomst maandag van Greendish en BrightGreen in het Beatrixgebouw in Utrecht. Als een ding duidelijk werd tijdens de bijeenkomt, was het wel dat grote stappen niet per definitie...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid