XXL Nutrition samen met Mama’s Maaltijden in sportschool
Vending – Vanaf deze week kunnen sporters bij sportschool Sport & Fitness Living Well in Gouda een gezonde avondmaaltijd halen uit een automaat. De zogenaamde Fitmeals in deze vending zijn door XXL Nutrition samen met Mama’s Maaltijden ontwikkeld.
De Fitmeals zijn volgens beide partijen gezonde maaltijden die gemakkelijk zijn te bereiden. Stella Roumimper, vestigingsmanager van Sport & Fitness Living Well in Gouda en Boskoop, over de verkoop van de maaltijden: “Onze leden zijn geïnteresseerd en kopen een kant-en-klaar maaltijd. Het is een extra service voor degenen die na het werk komen sporten en daarna geen zin meer hebben om een gezonde en uitgebalanceerde maaltijd te bereiden.”
Twaalf maaltijden
In de automaat zitten twaalf maaltijden, variërend van low calorie, regular en large porties. René van der Zel, CEO van XXL Nutrition: “De sportschool in Gouda is een goede relatie van ons. Hun klantenbestand van 2900 leden weet de weg naar onze sportvoeding goed te vinden. Des te leuker vind ik het om hen als eerste te laten kennismaken met Fitmeals, de maaltijden die wij ontwikkeld hebben met Mama’s Maaltijden waar wij sinds vorig jaar een samenwerking mee zijn aangegaan”.
Uitbreiding
Van der Zel ziet niet alleen meer mogelijkheden voor de verkoop van de kant-en-klaarmaaltijden voor sportscholen, ook tankstations ziet hij als mogelijke uitbreiding en cateringlocaties. “Het doel is om gezonde voeding gemakkelijker toegankelijk te maken voor een breder publiek,” aldus Van der Zel.
Bron: XXL Nutrition/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
HelloFresh groeit met bezorging kant-en-klaarmaaltijden
Maaltijdbezorging - Maaltijdbezorger HelloFresh heeft in het eerste kwartaal de omzet licht zien groeien naar iets meer dan 2 miljard euro. Een groei van 3,8% en meteen ook een record. De groei werd voornamelijk gerealiseerd door de verkoopstijging in kant-en-klaarmaaltijden.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtSodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart
Catering - Vanaf maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtLeo catering lanceert lifestyle visie met Mind&Health
Catering - Leo catering start met lifestyle visie, waarbij het streven naar een integraal gezonde levensstijl centraal staat. Leo catering is van mening dat het als cateraar meer kan bijdragen aan vitaliteit dan alleen met voeding en heeft daarvoor een partnership gesloten met Mind&Health.
Lees bericht