1788 Beef introduceert nieuwe Wagyu-lijn


Introductie - 1788 Beef, een merk van de Jan Zandbergen Groep, lanceert het nieuwe assortiment van Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees. Deze nieuwe productlijn kenmerkt zich door uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak.

1788 Beef staat bekend in de horeca- en foodservicemarkt voor zijn hoogwaardige graangevoerde rundvlees uit Australië, dat onlangs Black Angus geverifieerd werd. Nu kan Jan Zandbergen ook een compleet nieuw assortiment puur Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees leveren, zo laat het bedrijf weten. "We zijn verheugd onze klanten deze nieuwe Wagyu-lijn te kunnen aanbieden," zegt Kaj Lelieveldt, Sales Executive bij de Jan Zandbergen Groep.

300+ dagen

Het Wagyu-vee ondergaat een speciaal dieet dat alleen natuurlijke supplementen zoals graan, gras en maïs bevat gedurende minstens 300+ dagen. Het dieet verbetert niet alleen de smaak, maar maakt het rundvlees ook voedzamer. Het dieet zorgt er ook voor dat het vlees de bekende ‘Waguy-marmering’ krijgt.

Bron: Jan Zandbergen Groep/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid