Achtste lichting Young Executives Program in maart van start
Opleiding - Op 8 maart 2022 start de achtste lichting van het Young Executives Program (YEP). Dit programma richt zich op de foodservice professionals die zich verder willen ontwikkelen.
Het Young Executives Program biedt een inhoudelijk programma dat bestaat uit zes verschillende modules (11 bijeenkomsten) in één jaar. De modules zijn: persoonlijk leiderschap, strategie, digitale ontwikkelingen & technologie, marketing, personal skills en foodservice.
Verdieping
Het programma biedt colleges, opdrachten, een tour en events. Speerpunten van het Young Executives Program zijn persoonlijke groei, het opbouwen van een sterk netwerk en een verdieping van kennis en inzicht in de foodservicebranche.
Gevarieerd
De samenstelling van de groep is gevarieerd; er is een diversiteit aan achtergronden, ervaringen en organisaties. Deelnemers zijn bijvoorbeeld werkzaam als: manager operations, brand development manager, inkoper, key account manager, concept developer, manager business development, (trade) marketeer, horecamanager en manager zorg & ziekenhuizen.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Mirjam Karmiggelt (GS1) wil foodservicesector aan tafel hebben
Achtergrond - Twee op drie Nederlandse MKB-bedrijven zijn onbekend met richtlijn om vanaf 2024 te rapporteren over duurzaamheid, meldde ABNAMRO onlangs. Het gaat bij deze rapportage over de invoering van de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD), die met ingang van 1 januari 2024 voor zowel grote als beursgenoteerde middelgrote bedrijven verplicht is. Ook voor foodservicebedrijven. De overheid wil met de rapportage het zogenaamde â€...
Lees berichtZuivelmerk Milram betreedt Nederlandse foodservicemarkt
Introductie - DMK Group, één van Europa’s grootste zuivelcoöperaties, betreedt de Nederlandse Foodservicemarkt met het zuivelmerk Milram. De producten van Milram staan in Duitsland bekend om de hun prijs kwaliteit verhouding.
Lees berichtSchouten introduceert plantaardige groentesnacks Groentebite
Introductie – Om kinderen meer groente te laten eten, introduceert het Brabantse familiebedrijf Schouten Europe de Groentebites. Het gaat om groentesnacks in de vorm van hartjes, rondjes en sterretjes. De producten zijn zowel bestemd voor de retail, out-of-home als de food industrie kanaal.
Lees berichtVan Gelder neemt horecaleverancier Vers Select over
Overname - Van Gelder groente & fruit heeft per 1 oktober de AGF horecagroothandel Vers Select uit Oud-Beijerland overgenomen. De positie van Van Gelder als AGF-groothandel voor de foodservice wordt door de overname aanzienlijk versterkt.
Lees berichtAnuga biedt internationaal overzicht food en beverage
Vakbeurzen - De aankomende editie van Anuga van 7 t/m 11 oktober 2023 in Keulen geeft niet alleen een overzicht van het wereldwijde aanbod op het gebied van eten en drinken, maar ook op tal van onderdelen zoals diepvries, biologische producten en hot en colddrinks. Als internationale levensmiddelenbeurs biedt het platform een totaaloverzicht op het gebied van eten en drinken.
Lees berichtFSIN: ‘Omzet Out of Home groeit in 2023 met €3 miljard’
Marktcijfers  - De Nederlandse consument geeft dit jaar een recordbedrag uit aan restaurant- en cafébezoek. Het FoodService Instituut Nederland (FSIN) verwacht dat de omzet van de totale Out of Home-sector in 2023 groeit naar ruim €22 miljard. Dat is een stijging van €3 miljard, oftewel 15,8%, ten opzichte van 2022. Voor volgend jaar verwacht het FSIN een afvlakking van de groei.
Lees bericht