Arla Foods gaat partnership aan met Pura Go onbemande mini-markets
Samenwerking – Starbucks Chilled coffee is vanaf oktober verkrijgbaar bij de onbemande mini-markets van PURA GO. Beide bedrijven zijn daarvoor een samenwerking aan gegaan.
Arla Foods, producent van de Starbucks ijskoffie is enthousiast op de samenwerking met het onbemande cateringconcept PURA GO. Maar bovenal is Arla Foods positief verrast over de snelheid waarmee de samenwerking tot stand is gekomen. Jessica Piarelal, Key Accountmanager Convenience en On-the-Go bij Arla Foods: “Prachtig om te zien hoe snel dingen kunnen gaan als er een match is.” Voor PURA GO betekent de samenwerking met Starbucks ijskoffie dat er iets anders kan worden aangeboden dan een standaard kopje koffie. De diverse Starbucks ijskoffie smaken worden aangeboden vanuit een eigen, herkenbare Starbucks koelmeubel. Dat is dus ijskoud genieten on-the-go of voor directe consumptie.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Directeur La Place wordt directeur SSP Nederland
Benoeming - Alice Theunissen is vertrokken als directeur bij restaurantketen La Place en wordt directeur van SSP Nederland. Dat heeft zij op linkedin laten weten. Het vertrek is volgens RTL Z op eigen verzoek.
Lees berichtPURA behaalt Bronzen Ecovadis Medaille in duurzaamheid
Erkenning - PURA heeft onlangs de bronzen medaille behaald in de duurzaamheidsprestatiemonitor van Ecovadis. Dit resultaat plaatst het bedrijf in de top 35% van de tienduizenden bedrijven wereldwijd die door Ecovadis zijn beoordeeld. De erkenning zorgt er voor dat PURA zich positioneert PURA als een van de meest duurzame cateraars van Nederland.
Lees bericht‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtRotterdam The Hague Airport opent Starbucks Kiosk
Luchthaven – Afgelopen week heeft Avolta (voorheen HMSHost) een nieuwe Starbucks geopend op luchthaven Rotterdam The Hague Airport. De locatie is gevestigd aan airside en was voorheen een zogenaamde pop-uplocatie.
Lees berichtNederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens
Onderzoek – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.
Lees berichtStarbucks opent honderdste locatie in Nederland
Formulenieuws – Woensdag 20 december opent Starbucks een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Deze locatie wordt de honderdste locatie van Starbucks in Nederland. De nieuwe vestiging is gelegen in winkelcentrum Koperwiek, een winkelcentrum met meer dan 80 winkels en horecagelegenheden.
Lees bericht