Arla Foods gaat partnership aan met Pura Go onbemande mini-markets

Samenwerking – Starbucks Chilled coffee is vanaf oktober verkrijgbaar bij de onbemande mini-markets van PURA GO. Beide bedrijven zijn daarvoor een samenwerking aan gegaan.
Arla Foods, producent van de Starbucks ijskoffie is enthousiast op de samenwerking met het onbemande cateringconcept PURA GO. Maar bovenal is Arla Foods positief verrast over de snelheid waarmee de samenwerking tot stand is gekomen. Jessica Piarelal, Key Accountmanager Convenience en On-the-Go bij Arla Foods: “Prachtig om te zien hoe snel dingen kunnen gaan als er een match is.” Voor PURA GO betekent de samenwerking met Starbucks ijskoffie dat er iets anders kan worden aangeboden dan een standaard kopje koffie. De diverse Starbucks ijskoffie smaken worden aangeboden vanuit een eigen, herkenbare Starbucks koelmeubel. Dat is dus ijskoud genieten on-the-go of voor directe consumptie.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
70e PURA GO-locatie bij RENOLIT in Enkhuizen geplaatst
Catering – Deze week werd bij RENOLIT in Enkhuizen de 70e PURA GO-locatie geopend. Het Grab & Go-cateringconcept zorgt er voor dat binnen bedrijven vers en gezond eten & drinken 24/7 beschikbaar is.
Lees berichtShell opent tweede Shell Mobility Hub in Rotterdam
Tankstation – Shell opende recent de eerste Shell Mobility Hub in Den Haag, samen met Q-Park Nederland. Deze week werd een tweede geopend aan het Hofplein in Rotterdam. Deze locatie kent geen Shell Café zoals Den Haag, maar heeft wel een Shell Select en een Starbucks. Vooralsnog staan er in totaal 4 hubs gepland, er komen er dus nog twee bij.
Lees berichtPeter Hoekstra vertrekt als algemeen directeur bij SSP
Persoonlijk - Algemeen Directeur Peter Hoekstra van SSP Nederland vertrekt na 3,5 jaar per 1 november aanstaande bij het bedrijf. Hij had dit vertrek intern al eerder laten weten. Volgens Hoekstra is het tijd de bakens te verzetten.
Lees berichtGemiddelde NPS Nederlandse koffie- en lunchketens is +57
Onderzoek – De grootste koffie- en lunchketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Coffeelovers krijgt de hoogste score (+88). Bezoekers van koffie- en lunchketens met een hoge NPS nuttigen hun bestelling vaker ter plaatse dan dat ze deze afhalen.
Lees berichtVooral veel vendingnieuws op beurs Facilitair
Vakbeurs – De beurs Facilitair en Gebouwenbeheer, onlangs gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht, was weliswaar kleiner dan de vorige editie, maar liet desalniettemin wel een aantal nieuwe ontwikkelingen zien. Vooral op gebied van vending waren er nieuwe oplossingen te zien, al dan niet als aanvulling op locaties waar reguliere catering een probleem is.
Lees berichtAppèl en Markies Catering introduceren cateringconcept Goodish
Catering - Appèl en Markies Catering introduceren een nieuw cateringconcept. Het nieuwe concept Goodish staat voor ‘Vers, snel and a very goooood taste’. Goodish wordt op de Vakbeurs Facilitair en Gebouwbeheer geïntroduceerd. Deze beurs vindt plaats op 7 tot en met 9 juni in de Jaarbeurs Utrecht.
Lees bericht