Bakker Bart terug in hartje Nijmegen


De winkel in Nijmegen heeft een volledig nieuwe uitstraling en indeling, met elementen uit het nieuwe Bakker Bart-concept / Foto bij: Emiro Smolders

Formulenieuws - Na een maand van verbouwing is aan de Broerstraat in Nijmegen de nieuwe Bakker Bart geopend. De winkel heeft een volledig nieuwe uitstraling en indeling, met elementen uit het nieuwe Bakker Bart-concept. De focus ligt op de broodjescorner, de bestelopties, zoals dubbele bestelzuilen en een orderstatusscherm.

De Bakker Bart in hartje Nijmegen is volledig gemoderniseerd. DE winkel is al dertig jaar een begrip in het Nijmeegse straatbeeld. Klanten kunnen er terecht voor vers brood en producten voor thuis, zoals knabbelstengels, zoete en hartige snacks, koffie en frisdranken. Daarnaast staat de uitgebreide broodjescorner centraal, waar vers belegde broodjes bereid worden. De vernieuwde winkel straalt warmte en toegankelijkheid uit, met onder meer de moderne wandafwerking, comfortabel zitmeubilair en speelse elementen.

Lokaal maatwerk

Bakker Bart werkt sinds 2024 met het flexibele bouwsteenprincipe, waarbij elke ondernemer innovaties op maat kan doorvoeren in de eigen winkel. Hierdoor kunnen ondernemers lokaal het verschil maken. Esther de Bruijn, formulemanager van Bakker Bart, heeft samen met de franchisenemers gekeken naar de optimale invulling. “In Nijmegen betekent dit een uitgebreide broodjescorner, een frisse en eigentijdse uitstraling, een paar gezellige zitplekken én een optimale workflow voor medewerkers en bestelflow voor gasten.”

De winkel in Nijmegen is de derde Bakker Bart-vestiging die dit vernieuwde concept toepast, na Kampen en Wageningen. In 2025 zullen meer winkels volgen.

Bron: Bakker Bart/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Deliverect verstevigt marktpositie met Tabesto

Overname – Deliverect, een techbedrijf dat restaurants helpt succesvol te zijn bij online maaltijdbezorging, heeft de overname aangekondigd van Tabesto, leverancier van all-in-one bestel- en betaalkiosken voor restaurants en fastfoodketens.

Lees bericht


De broodtrommel verliest terrein in Nederland

Onderzoek -  De broodtrommel wordt de afgelopen vijf jaar steeds vaker thuisgelaten. Nederlanders kiezen steeds vaker voor gemak en luxe voor hun lunch, waardoor de oeroude broodtrommelcultuur plaatsmaakt voor het bestellen van een lunch op kantoor of thuis. Die ontwikkeling signaleert Thuisbezorgd op basis van besteldata in het kader van Het Grote Lunch Onderzoek.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid