Bidfood levert voortaan met eigen chauffeurs op Terschelling


Groothandel - Sinds deze maand levert Bidfood met eigen vrachtwagens en chauffeurs producten, goederen en diensten op Terschelling. De eerste levering werd op dinsdag 2 maart vanaf de Bidfood vestiging in Drachten naar horecaondernemers op Terschelling uitgereden.

Inmiddels levert Bidfood drie dagen per week, oplopend naar zes dagen in het hoogseizoen. De belangrijkste reden voor Bidfood om met de leveringen te starten, is het persoonlijke contact met de afnemers. “Het is vrij uniek,” licht Diederik Wolters, accountmanager van Bidfood, toe. “Niemand doet dit op de manier zoals wij nu doen.” Door het persoonlijk contact kunnen de klanten de vaste chauffeurs van Bidfood makkelijk instrueren waar de levering mag komen te staan. Hierdoor worden de horecaondernemers ook ontlast.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid