Bidfood organiseert Bingo-avond voor horecamedewerkers
Horeca – Groothandel Bidfood gaat samen met de Horecava, Horecabrains en diverse partners op maandag 22 maart een online bingo evenement organiseren voor alle horecamedewerkers in Nederland.
Het moet een avond worden met topentertainment met bekende Nederlanders zoals André Hazes en Ruben Nicolai als gastheer én een prijzenpot ter waarde van €99.999,- Naast het entertainment wordt ook de Horecabrains Positivo Award uitgereikt aan een artiest en wordt de nachtburgemeester bekend gemaakt. Volgens Dick Slootweg, CEO van Bidfood verdient de horeca een mooie avond: “Een avond waarop iedere horecamedewerker digitaal kan strijden voor mooie prijzen voor de zaak waar hij of zij werkt”.
Iedere horecaprofessional kan meedoen aan de bingo en speelt mee voor zijn horecazaak. De prijzenpot bevat horeca gerelateerde producten, ter waarde van €99.999,-. De bingo wordt door tal van leveranciers ondersteund, waaronder Izico, Coca Cola, AB InBev, Unilever OOH, JDE Professional, Aviko, Friesland Campina, Farm Frites, Ad van Geloven, Mccain en vele anderen. Daarnaast stelt Bidfood als hoofdprijs drie cheques beschikbaar met een shoptegoed bij Bidfood van €3.000,-. De Bingo is te volgen via een livestream op www.bingospektakel.nl.
Bidfood organiseerde eerder ook een feestavond voor de horeca. Op maandag 16 december 2019 stroomde toen de Ziggo Dome vol met horecamedewerkers voor een groots opgezet muziekspektakel, met de claim ‘de maandag is van ons’. Ook nu is deelname voor iedereen vrij. Deelnemers hoeven geen klant te zijn van Bidfood om mee te spelen met de bingo.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtLuuk Scholte nieuwe algemeen directeur Greendish
Benoeming - Voormalig directeur Horecava Luuk Scholte is per februari 2024 gestart als algemeen directeur van Greendish. Hij volgt in deze functie Michael Salmagne op.
Lees berichtPS in Foodservice lanceert PS Impact Score
Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtSjoerd Mampaeij wint het NK Lekkerste Broodje 2024
Wedstrijd - Sjoerd Mampaeij van restaurant Midas in Woerden heeft tijdens de Horecava de 39ste editie van het NK Lekkerste Broodje op zijn naam geschreven. Hij wist de jury unaniem te overtuigen met zijn Broodje Beef Teriyaki.
Lees berichtTawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024
Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.
Lees bericht