Bram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag


Actie van Bram Ladage op Valentijnsdag 2024 was een groot succes / Foto bij: Bram Ladage

Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.

De actie van Bram Ladage is niet nieuw. In eerdere jaren gaf de patatketen ookgratis frietjes weg. De laatste keer was dat in 2005. De actie is de afgelopen maanden voorbereid met de medewerking van enkele fabrikanten. Leveranciers die hebben bijgedragen aan de actie waren Dik Kruijthoff/Novifarm & Heezen met de gift van duizenden kilo’s aardappels. Ook Smilde Foods leverde voor de actie 122 kannen plantaardige olie, Remia C.V. 154 emmers fritessaus en ZNP Packaging BV de puntzakken met hartjes.

De actie werd ingezet op alle Bram Ladage-locatie en leverde niet alleen blije gezichten op bij het publiek, maar ook een video, die de cafetariaformule van de actie liet maken.

Bron: Bram Ladage/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Pruvé introduceert een authentiek worstenbroodje

Introductie - Pruvé, leverancier in halffabricaten en bake-off snacks, introduceert een nieuw authentieke worstenbroodje. Het broodje is gemaakt van brooddeeg dat gecombineerd wordt met een Brabants kruidenpakket, dat zorgt voor een volle smaakbeleving.

Lees bericht


Horecava 2025 met 700 exposanten het grootste horeca event

Vakbeurzen - Maandag 13 januari openen de deuren van Nederlandse grootse horecavakbeurs de Horecava in de Rai in Amsterdam. Vierdagen lang wordt dit de ontmoetingsplaats van de foodprofessionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis verblijven. En – hoewel minder dan voorheen – nog altijd de oriëntatieplaats voor trends, ontwikkelingen en nieuwe producten.

Lees bericht


eazie heeft hoogste NPS-score fastfoodketens

Onderzoek – Eazie heeft met +75 de hoogste klanttevredenheid onder de grootste fastfoodketens in Nederland. Gemiddeld scoort een fastfoodketen een NPS van +30. Restaria heeft de laagste NPS (+1). Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Fastfoodketens, onderzoek uitgevoerd door Multiscope onder bijna 7.200 Nederlanders.

Lees bericht


Drukke eerste dag Gastvrij Rotterdam laat veel nieuws zien

Vakbeurzen – Gastvrij Rotterdam beleefde een drukke eerste dag in Ahoy. Vakwedstrijden en de ruim 500 exposanten hadden veel horecaondernemers naar de horecabeurs in Rotterdam gebracht. Opvallend was dat er ook veel jongeren rondliepen. Geen studenten, maar medewerkers van horecabedrijven. Voor veel exposanten gelijk een mogelijkheid om te investeren in een toekomstige klantengroep. Maar er is ook veel nieuws. Meest opvallende? De...

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid