Bram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag

Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.
De actie van Bram Ladage is niet nieuw. In eerdere jaren gaf de patatketen ookgratis frietjes weg. De laatste keer was dat in 2005. De actie is de afgelopen maanden voorbereid met de medewerking van enkele fabrikanten. Leveranciers die hebben bijgedragen aan de actie waren Dik Kruijthoff/Novifarm & Heezen met de gift van duizenden kilo’s aardappels. Ook Smilde Foods leverde voor de actie 122 kannen plantaardige olie, Remia C.V. 154 emmers fritessaus en ZNP Packaging BV de puntzakken met hartjes.
De actie werd ingezet op alle Bram Ladage-locatie en leverde niet alleen blije gezichten op bij het publiek, maar ook een video, die de cafetariaformule van de actie liet maken.
Bron: Bram Ladage/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Pruvé introduceert een authentiek worstenbroodje
Introductie - Pruvé, leverancier in halffabricaten en bake-off snacks, introduceert een nieuw authentieke worstenbroodje. Het broodje is gemaakt van brooddeeg dat gecombineerd wordt met een Brabants kruidenpakket, dat zorgt voor een volle smaakbeleving.
Lees berichtHorecava 2025 met 700 exposanten het grootste horeca event
Vakbeurzen - Maandag 13 januari openen de deuren van Nederlandse grootse horecavakbeurs de Horecava in de Rai in Amsterdam. Vierdagen lang wordt dit de ontmoetingsplaats van de foodprofessionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis verblijven. En – hoewel minder dan voorheen – nog altijd de oriëntatieplaats voor trends, ontwikkelingen en nieuwe producten.
Lees berichtJubileumeditie Sial realiseert recordgroei van 8% in bezoek
Vakbeurzen - Meer dan 285.000 professionals uit de hele wereld, die 7.500 exposanten konden bezoeken uit 127 landen op meer dan 270.000 m² beursoppervlakte. De beurs kende een recordgroei van 8% in bezoekers.
Lees berichteazie heeft hoogste NPS-score fastfoodketens
Onderzoek – Eazie heeft met +75 de hoogste klanttevredenheid onder de grootste fastfoodketens in Nederland. Gemiddeld scoort een fastfoodketen een NPS van +30. Restaria heeft de laagste NPS (+1). Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Fastfoodketens, onderzoek uitgevoerd door Multiscope onder bijna 7.200 Nederlanders.
Lees berichtDrukke eerste dag Gastvrij Rotterdam laat veel nieuws zien
Vakbeurzen – Gastvrij Rotterdam beleefde een drukke eerste dag in Ahoy. Vakwedstrijden en de ruim 500 exposanten hadden veel horecaondernemers naar de horecabeurs in Rotterdam gebracht. Opvallend was dat er ook veel jongeren rondliepen. Geen studenten, maar medewerkers van horecabedrijven. Voor veel exposanten gelijk een mogelijkheid om te investeren in een toekomstige klantengroep. Maar er is ook veel nieuws. Meest opvallende? De...
Lees berichtRemia introduceert nieuwe SaucePro sauzendispenser
Introductie - Remia introduceert op de horecabeurs Gastvrij Rotterdam een nieuw dispensersysteem voor sauzen. De nieuwe SaucePro is volledig in eigen huis ontwikkeld en betreft een gesloten systeem waardoor de hygiëne gewaarborgd is.
Lees bericht