Bram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag


Actie van Bram Ladage op Valentijnsdag 2024 was een groot succes / Foto bij: Bram Ladage

Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.

De actie van Bram Ladage is niet nieuw. In eerdere jaren gaf de patatketen ookgratis frietjes weg. De laatste keer was dat in 2005. De actie is de afgelopen maanden voorbereid met de medewerking van enkele fabrikanten. Leveranciers die hebben bijgedragen aan de actie waren Dik Kruijthoff/Novifarm & Heezen met de gift van duizenden kilo’s aardappels. Ook Smilde Foods leverde voor de actie 122 kannen plantaardige olie, Remia C.V. 154 emmers fritessaus en ZNP Packaging BV de puntzakken met hartjes.

De actie werd ingezet op alle Bram Ladage-locatie en leverde niet alleen blije gezichten op bij het publiek, maar ook een video, die de cafetariaformule van de actie liet maken.

Bron: Bram Ladage/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



ILT gaat strenger controleren op naleving SUP-regels

Controle - De ILT (Inspectie Leefomgeving en Transport) gaat cafetaria’s strenger controleren op de naleving van de nieuwe verpakkingsregels, de zogenaamde Singel Use Plastic (SUP)-regels. Daarvoor waarschuwt vakvereniging ProFr, die daarover bericht heeft ontvangen van de inspectiedienst.

Lees bericht

Cafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024

Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...

Lees bericht

Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht


Cafetariaomzet in 2023 met 6% gegroeid

Analyse – De omzet in de Nederlandse cafetaria’s is in het afgelopen kalenderjaar met 6,2% toegenomen. Dat is exact hetzelfde groeicijfer als dat van 2022 ten opzichte van 2021. De omzetten in de laatste drie maanden van 2023 waren zelfs gelijk aan die van 2022 dus omzetgroei van 0%.

Lees bericht

Remia opent ‘pop-up museum’ op Horecava

Actie - De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’. Als eerbetoon aan dit culinaire erfgoed heeft Remia tijdens de aankomende Horecava daarom een exclusief pop-up museum geopend, waar de combinatie wordt tentoongesteld.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid