Consumenten maken kans op ‘rondje voor hun zaak’
Actie- Swinkels Family Brewers komt met ‘Rondje voor jouw zaak’: een online platform waar consumenten een vat bier kunnen winnen voor hun favoriete horecazaak.
De consument koopt een van de deelnemende bieren in de supermarkt of horeca, scant deze met zijn mobiele telefoon, selecteert zijn favoriete horecazaak en ziet direct of hij een vat wint voor deze zaak. Swinkels Family Brewers zorgt er vervolgens voor dat de zaak kosteloos het vat bier ontvangt om vers te tappen zodra ze weer open mag. De actie loopt tot eind oktober, zodat ook sportkantines kunnen meedoen aan de actie zodra deze weer open gaan. In totaal worden er tenminste 600 vaten weggegeven. Romke Swinkels, directeur Nederland bij Swinkels Family Brewers: “Met ’Rondje voor jouw zaak’ snijdt het mes aan twee kanten: de consument kan genieten van een bier naar keuze en maakt ondertussen kans om zijn favoriete zaak een vat cadeau te doen.”
Bron: Swinkels Family Brewers
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Restaurant Hemel & Aarde krijgt er een wijnbar bij
Horeca - Restaurant Hemel & Aarde in Utrecht krijgt er een bijdehand jong zusje bij. Half mei opent het team direct naast het restaurant een wijnbar.
Lees berichtSfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten
Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.
Lees berichtSchiphol vernieuwt Lounge 2 met nieuwe horecaconcepten
Luchthaven - Schiphol werkt aan de vernieuwing van Lounge 2, het gebied dat zich bevindt na de securitycontrole voor passagiers met bestemmingen veelal buiten Europa. Het horeca- winkelgebied krijgt een nieuwe inrichting, waarbij de beleving van passagiers centraal staat. Er wordt ruimte gemaakt voor nieuwe luxe merken en een vernieuwd aanbod aan horeca- en winkelmogelijkheden.
Lees bericht75% standruimte Gastvrij Rotterdam 2024 is verkocht
Vakbeurs - De belangstelling voor de 11e editie van Gastvrij Rotterdam, die van 23 tot en met 25 september 2024 wordt gehouden in Rotterdam Ahoy, is groot. Dit laat de organisatie weten. 75% van de beschikbare standruimte zou zijn verkocht.
Lees berichtMinder faillissementen in februari, maar horeca stijgt
Analyse - In februari zijn 26 minder bedrijven failliet verklaard dan in januari, meldt het CBS. Dat is een daling van 7 procent. De onderliggende trend van het aantal faillissementen is echter bijna 2 jaar stijgend. Relatief gezien werden er in februari de meeste faillissementen uitgesproken in de sector horeca.
Lees berichtStrandpaviljoenondernemers verwend met pizza bij opbouw
Strandpaviljoens - De strandpaviljoens zijn volop bezig met de start van het nieuwe seizoen. De tijdelijke locaties worden weer opgebouwd en de jaarrond paviljoens worden klaargemaakt voor het buitenseizoen. Dr. Oetker Professional speelde hierop in om een aantal van hen langs de Nederlandse kust te verrassen met warme pizza’s.
Lees bericht