Conveniencemerk Barnfield voor kipproducten in de kleine keuken
Introductie - Onder de merknaam Barnfield introduceert 2 Sisters Storteboom een assortiment kipconvenience producten, gericht op kleine horecagelegenheden en chef-koks met weinig tijd. Bij de producten ligt de focus op gemak voor de kok en toepasbaarheid in de keuken.
Bij de Barnfield-kipproducten gaat het om kwalitatief hoogwaardige producten. De producten, die vanaf oktober 2021 verkrijgbaar zijn, kunnen als basiscomponent in de keuken worden gebruikt. Maar chefs kunnen door eigen sauzen, dressings, marinades of garnituur ook hun eigen finishing touch toevoegen.
2 Sisters Storteboom is onderdeel van de Britse 2 Sisters Food Group, een toonaangevende groep bedrijven binnen de Britse voedselindustrie. Het bedrijf stelt hoge eisen aan dierenwelzijn. Het bedrijf heeft controle over herkomst, slacht en verwerking van de kip. De kwaliteit is gecertificeerd, onder meer door het BRC-certificaat, de wereldwijde standaard voor voedselveiligheid. Alle Barnfield- producten zijn bovendien 100% halal en 100% vrij van allergenen, zoals noten.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht