Conveniencemerk Barnfield voor kipproducten in de kleine keuken


Introductie - Onder de merknaam Barnfield introduceert 2 Sisters Storteboom een assortiment kipconvenience producten, gericht op kleine horecagelegenheden en chef-koks met weinig tijd. Bij de producten ligt de focus op gemak voor de kok en toepasbaarheid in de keuken.

Bij de Barnfield-kipproducten gaat het om kwalitatief hoogwaardige producten. De producten, die vanaf oktober 2021 verkrijgbaar zijn, kunnen als basiscomponent in de keuken worden gebruikt. Maar chefs kunnen door eigen sauzen, dressings, marinades of garnituur ook hun eigen finishing touch toevoegen.

2 Sisters Storteboom is onderdeel van de Britse 2 Sisters Food Group, een toonaangevende groep bedrijven binnen de Britse voedselindustrie. Het bedrijf stelt hoge eisen aan dierenwelzijn. Het bedrijf heeft controle over herkomst, slacht en verwerking van de kip. De kwaliteit is gecertificeerd, onder meer door het BRC-certificaat, de wereldwijde standaard voor voedselveiligheid. Alle Barnfield- producten zijn bovendien 100% halal en 100% vrij van allergenen, zoals noten.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nederlandse brouwers zien moeizaam herstel biermarkt

Biermarkt – De Nederlandse brouwers zien dat door versoepeling van de coronamaatregelen er steeds meer mag, maar ziet dat niet terug in de bierverkoop. Die blijft vooralsnog achter bij vorig jaar en ver bij het jaar daarvoor. De biermarkt is dus nog lang niet hersteld concluderen de brouwers en daarom roepen zij het kabinet op om de geplande accijnsverhoging achterwege te...

Lees bericht






BBB Horeca Summit nieuw op BBB Maastricht

Beurzen – Op 11 tot en met 13 oktober wordt de BBB Maastricht gehouden in het vernieuwde MECC Congrescentrum in Maastricht. Voor de horecaprofessionals is dan weer drie dagen lang proeven, beleven en netwerken. Nieuw dit jaar is de BBB Horeca Summit, die de BBB organiseert in samenwerking met Servicecenter 4Hospitality.

Lees bericht

Thuisbezorging in 4 weken tijd met 20% gestegen

Analyse – De horeca is deze zomer minder hard gestegen dan in de zomer van vorig jaar. Anders ligt dat bij thuisbezorging. Dat blijft maar doorstijgen. De afgelopen 4 weken wederom met 20 procent (van 6,5% van de avondmaaltijden thuis naar 7,9%).

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid