Dubbelfunctie Fabian van Schie bij pladis en Verkade
Benoeming - Het internationale pladis, moederbedrijf van onder andere Koninklijke Verkade in Nederland, heeft Fabian van Schie aangesteld als nieuwe Managing Director van Koninklijke Verkade en Commercieel Directeur pladis Benelux. In deze rollen is hij verantwoordelijk voor de het opstellen en uitvoeren van het commerciële beleid van het bedrijf in de Benelux.
Van Schie vervulde deze functies al ad interim sinds dit eind vorig jaar. Hij is sinds 2010 bij de organisatie - destijds nog onder de vlag van United Biscuits - betrokken in verschillende leidinggevende marketingfuncties. In zijn laatste functie was Van Schie verantwoordelijk voor Marketing binnen pladis Europa. Hiervoor werkte Van Schie bij L’Oréal, zowel in sales- als in marketingfuncties.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘53% van de Nederlanders viert Sinterklaasfeest’
Zoetwaren – Sinterklaas blijft een populair feest. Met 53% van de Nederlanders die het feest viert is het nog altijd een van de belangrijkste tradities voor volwassenen. De gezelligheid , maar ook nostalgie en traditie worden als redenen aangedragen.
Lees berichtBrandt & Levie worstmakers trekt Anne-Wies Bouritius aan
Benoeming – Per 1 september is Anne-Wies Bouritius gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie worstmakers. Brandt & Levie haalde eerder dit jaar groeikapitaal op om te kunnen investeren in het team, distributie en productontwikkeling en zo een nog grotere bijdrage te leveren aan de voedseltransitie. Bovendien wil het bedrijf Europees groeien.
Lees berichtTikkie viert vijf jarig bestaan met 7 miljoen gebruikers
Betaalwijze – Vijf jaar geleden werd de eerste Tikkie verstuurd. Sindsdien telt Tikkies 7 miljoen gebruikers en is er voor 10 miljard euro aan Tikkies betaald.
Lees berichtVerkade hernieuwt partnership met Fairtrade
Chocolade – Alle cacao in Verkade chocoladerepen is vanaf nu Fairtrade gecertificeerd. Dat heeft het chocolademerk bekendgemaakt. Met het partnership committeert het bedrijf zich aan het betalen van tenminste de Fairtrade minimumprijs voor de cacao en krijgen de Fairtrade boerencoöperaties een premie bovenop de minimumprijs.
Lees berichtBrouwer Carlsberg bezig met ‘papieren bierfles’
Innovatie - Carlsberg is bezig met de ontwikkeling van een volledig duurzaam geproduceerde fles, de Green Fiber Bottle. Onlangs onthulde de bierbrouwer twee prototypen. Beide typen waren gemaakt van biobased houtvezels, alleen het binnenwerk varieerde bij de twee flessen. De ‘papieren bierfles’ komt dus dichterbij. Carlsberg houdt zich al langer bezig met de ontwikkeling naar een volledig duurzame fles. En...
Lees bericht