Eurest lanceert Lifestyle programma voor op het werk


Catering  – Eurest, onderdeel van de Compass Group, heeft in samenwerking met experts op het gebied van voeding, sport en lifestyle een lifestyle programma ontwikkeld. Een platform dat niet alleen gaat over gezonde voeding, maar ook handvatten biedt op het gebied van bewegen, ontspannen en slapen. Met het zogenaamde 360 Lifestyle programma wil Eurest er voor zorgen dat medewerkers het beste uit zichzelf halen. En omdat, ook Eurestop ieder moment van de dag aan een wederzijdse relatie willen bouwen met de gasten, hebben ze het 360 graden Lifestyle programma ontwikkeld juist ook voor de gasten.  Inspiratie Het platform moet ook inspireren en is om die reden gevuld met tips en artikelen. Antwoorden op vragen als ‘Wat moet je eten voor meer concentratie tijdens een meeting?’, worden beantwoord door voedingsexperts en geven aan hoe met aanpassingen meer energie en focus is te krijgen. Ook voor mensen die meer willen bewegen, maar daarvoor te weinig tijd hebben, krijgen adviezen. 360 Choice Naast het ‘openbare gedeelte’ kent het platform ook een afgeschermd gedeelte voor de gebruikers. Op dit deel worden elke dag bewuste keuzes gepresenteerd in onze restaurants herkenbaar aan de 360 Choice QR –code. Deze bewuste keuze voldoet altijd aan de volgende 4 criteria: minder vlees, minder zout, meer groente en meer vezels. Via deze code is te achterhalen wat de voedingswaarde is van de gerechten.  Zo wordt informatie gegeven over het aantal calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten. Ook het zoutgehalte en de hoeveelheid groente die over de dag gegeten wordt, wordt op die manier bijgehouden. Bron: @FoodClicks Catering  – Eurest, onderdeel van de Compass Group, heeft in samenwerking met experts op het gebied van voeding, sport en lifestyle een lifestyle programma ontwikkeld. Een platform dat niet alleen gaat over gezonde voeding, maar ook handvatten biedt op het gebied van bewegen, ontspannen en slapen. Met het zogenaamde 360 Lifestyle programma wil Eurest er voor zorgen dat medewerkers het beste uit zichzelf halen. En omdat, ook Eurestop ieder moment van de dag aan een wederzijdse relatie willen bouwen met de gasten, hebben ze het 360 graden Lifestyle programma ontwikkeld juist ook voor de gasten.  Inspiratie Het platform moet ook inspireren en is om die reden gevuld met tips en artikelen. Antwoorden op vragen als ‘Wat moet je eten voor meer concentratie tijdens een meeting?’, worden beantwoord door voedingsexperts en geven aan hoe met aanpassingen meer energie en focus is te krijgen. Ook voor mensen die meer willen bewegen, maar daarvoor te weinig tijd hebben, krijgen adviezen. 360 Choice Naast het ‘openbare gedeelte’ kent het platform ook een afgeschermd gedeelte voor de gebruikers. Op dit deel worden elke dag bewuste keuzes gepresenteerd in onze restaurants herkenbaar aan de 360 Choice QR –code. Deze bewuste keuze voldoet altijd aan de volgende 4 criteria: minder vlees, minder zout, meer groente en meer vezels. Via deze code is te achterhalen wat de voedingswaarde is van de gerechten.  Zo wordt informatie gegeven over het aantal calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten. Ook het zoutgehalte en de hoeveelheid groente die over de dag gegeten wordt, wordt op die manier bijgehouden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


Sodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart

Catering - Vanaf  maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.

Lees bericht

CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht


Leo catering lanceert lifestyle visie met Mind&Health

Catering - Leo catering start met lifestyle visie, waarbij het streven naar een integraal gezonde levensstijl centraal staat. Leo catering is van mening dat het als cateraar meer kan bijdragen aan vitaliteit dan alleen met voeding en heeft daarvoor een partnership gesloten met Mind&Health.  

Lees bericht

FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid