Hakvoort Professional bundelt 50 jaar ervaring op nieuwe website


Keukenapparatuur - Hakvoort Professional heeft vandaag de nieuwe website gelanceerd. Op deze ‘interactieve’ website wordt 50 jaar ervaring en kennis gedeeld met de bezoekers door middel van online advies, blogs en keukenprojecten. Bedoeling is dat de adviseurs van Hakvoort achter de chat zitten, zodat zij direct kunnen reageren op de wensen van de bezoekers. Bovendien kunnen zij er op die manier voor zorgen dat de juiste apparatuur wordt aangeschaft. Deze nieuwe aanpak van uit het keukenbedrijf moet de website bezoeker vrijwel dezelfde ervaring bieden als wanneer de bezoeker de showroom bezoekt. Op voorraad Hakvoort Professional heeft vrijwel het gehele assortiment op voorraad staan. Volgens eigen opgave zelfs 91%. Dat houdt in dat bestelde apparatuur de volgende dag geleverd kan worden. De webshop heeft op die manier ruim 10.000 apparaten in de ‘digitale showroom’ staan. Inspiratie Maar de website wil ook inspireren. Vandaar dat bezoekers ook de gelegenheid krijgen een kijkje te nemen in de keuken van horecaondernemers en chefkoks. Deze delen op de site hun geheimen, maar de website biedt ook een kijkje bij concullega’s, door middel van fotoreportages, tips en interviews. Daarnaast verschijnen er blogs, die voor verdere verdieping en inspiratie zorgen. Ook worden aspecten als duurzaamheid, efficiëntie en kostenbesparingen besproken. Zes showroomlocaties De website moet het alternatief zijn voor een bezoek aan de showroom. Voor wie liever een fysiek bezoek brengt aan de showroom blijven de zes locaties van Hakvoort Professional verspreid over het land beschikbaar. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nieuw Smaakmakers-label bestemd voor duurzame horecazaken

Duurzaamheid – Energieleverancier Vattenfall en HorecaNederland.TV introduceren een label dat horecazaken moet motiveren energiebewust en duurzaam te gaan ondernemen. “Met het Smaakmakers-label kunnen horecazaken laten zien dat ze hun steentje bijdragen,” zegt Roderick Glerum, commercieel directeur Vattenfall.

Lees bericht

Duitse Kannelloni to-go concept komt naar Nederland

Horeca – Ze stonden opvallend onopvallend op de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer in Jaarbeurs Utrecht met een bescheiden, maar smaakvol ingerichte stand: Kannelloni Food Market. Met het nieuwe to-go concept wil het bedrijf, dat onderdeel is van de Duitse Kanne Group, zich onder andere richten op de gezondheidszorgmarkt bijvoorbeeld in ziekenhuizen. Maar het concept heeft ook kracht als stand alone locatie.

Lees bericht

Derde Amsterdam Food Pitch deze week van start

Verkiezing  – Amsterdam Food Pitch gaat opnieuw op zoek naar het Lekkerste Product van 2020. De verkiezing start vrijdag 31 januari. De competitie biedt kleine ondernemers en thuiskoks een platform en geeft hen ondersteuning in het productieproces van keuken tot schap. Het initiatief van De Kweker wordt voor de derde keer georganiseerd. De winnaars van de Amsterdam Food Pitch komen ook daadwerkelijk in...

Lees bericht

Leisure groeit matig, fastfood met 3,5 procent

Analyse – Volgens berekeningen van ABN AMRO vlakt de omzet in leisure licht af: van 4,1 procent in 2018 naar 1,5 procent in 2019. Fastfood daarentegen liet juist een forse groei zien van 3,5 procent, met name door een groeiende behoefte bij jongeren naar gemak. De groei in leisure heeft de afgelopen jaren hoog gelegen, maar neemt nu af. Vooral bij restaurants (+0,6 procent) en cafés ...

Lees bericht


‘Zolang er geen crisis komt blijft buitenshuis eten fors groeien’

Analyse – “We krijgen superants, horecawinkels, foodpaleizen en discount-dining. Want ‘Food is Hot’”, aldus Jan-Willem Grievink, directeur van het FoodService Instituut Nederland. En wat blijkt? Het zijn met name de jongeren die van de horeca gebruikmaken. Traditioneel voorafgaand aan de Horecava, de belangrijkste horecavakbeurs in de RAI te Amsterdam, geeft het FSIN een prognose over de ontwikkelingen binnen de foodservicemarkt.  Duidelijk...

Lees bericht

Horeca is afgelopen 8 jaar met 6.000 locaties gegroeid

Analyse - Bijna 6.000 eet- en drinkgelegenheden zijn er de afgelopen acht jaar in Nederland bijgekomen. Ten opzichte van 2012 steeg het aantal zaken met 16 procent tot ruim 42.000. Dat blijkt uit cijfers van Datlinq in Rotterdam. Sterkste groei zit bij de koffietentjes, gezonde to-go zaken met sushi of salades en afhaal-/bezorgrestaurants. Deze schoten als paddenstoelen uit de grond. Slachtoffer van die...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid