HorecaEvenTT gaat februari 2022 niet door


Productpresentatie op HorecaEvenTT

Vakbeurzen - De komende editie van HorecaEvenTT van 7 tot en met 9 februari 2022 in Assen gaat niet door. Het organiseren van een beurs waar persoonlijk contact belangrijk is, is onder de huidige coronasituatie niet haalbaar. Dat laat de organisatie weten aan de standhouders.

Een horecabeurs waarbij de anderhalve meter en mondkapjesplicht gelden, past volgens de organisatie niet bij de essentie van HorecaEvenTT. “Een geslaagde beurs betekent voor ons elkaar ontmoeten en zeker zo belangrijk, proeven en genieten van alle mooie producten die de sector te bieden heeft,” aldus de organisatie.

De organisatie kijkt naar een nieuwe optie op 11, 12 en 13 april 2022. Verwacht wordt dat de geldende maatregelen dan niet meer actueel zijn. De geldende afsprak voor de februari-editie blijven voor deze beurs gelden. Indien deze verlate editie ook geen doorgang kan hebben in verband met nieuwe maatregelen, dan krijgen deelnemers hun geld retour.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid