Horecava Limited gaat alsnog volledig virtueel


Beurzen - Door de toenemende coronamaatregelen heeft de Horecava besloten om het nieuwe hybride event Horecava Limited volledig virtueel te organiseren, dus zonder fysieke beursvloer. Horecava Limited vindt plaats op maandag 1 februari 2021 op www.horecava.nl.

Carlijn Groen, Director Food Horecava: “Hoe graag we ook iedereen uit de horecabranche fysiek willen verbinden, dit is niet langer het moment om dit op deze wijze te doen. We gaan er alles aan doen om de branche virtueel een hart onder de riem te steken met een bruisend online programma”.

Horecava Limited wil de horecaondernemers in deze coronatijd ondersteunen met het vinden van zakelijk perspectief. Het virtuele concept is een mix van het uitwisselen van kennis en ervaringen met beleving en entertainment. Groen: “Een maand geleden, met de aankondiging van Horecava Limited, waren we nog vol goede hoop dat de omstandigheden rondom COVID-19 zouden verbeteren. Helaas is het tegendeel waar.“

Horecava Limited

Professionals uit de wereld van eten, drinken en buitenshuis slapen hebben op uitnodiging gratis toegang tot het virtuele event. Anders bedraagt de ticketprijs € 55,-. De verkoop start 4 januari 2021. Het uitgebreide leveranciers- en productenoverzicht is het hele jaar voor iedereen toegankelijk op www.horecava.nl

Bron: Horecava/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorging in 4 weken tijd met 20% gestegen

Analyse – De horeca is deze zomer minder hard gestegen dan in de zomer van vorig jaar. Anders ligt dat bij thuisbezorging. Dat blijft maar doorstijgen. De afgelopen 4 weken wederom met 20 procent (van 6,5% van de avondmaaltijden thuis naar 7,9%).

Lees bericht






Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Lees bericht

Combinatie TAPP en Heineken geeft horecabedrijf insights

Insights - TAPP en bierbrouwer Heineken gaan samenwerken. Het bedrijf dat data verzamelt voorziet Nederlandse horecaondernemers van inzichten op basis van verkoopdata waarmee zij hun bedrijf beter kunnen laten aansluiten op de markt. Door de samenwerking komt de informatie van de scale-up op grote schaal beschikbaar.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid