Inschrijvingen Foodservice Marketing Award 2020 van start


Verkiezing – Wie wordt de opvolger van de roze fritessaus van Smullers en de F&B Gate delivery van HMSHost? Beide waren vorig jaar winnaar van de Foodservice Marketing Award. Smullers won de activatie prijs en HMSHost de innovatie award. Dit jaar is er nog maar een marketingprijs, want beide categorieën worden samengevoegd. De Foodservice Marketing Award is een initiatief voor de leden van FoodserviceXs. De prijs richt zich op toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservice. Voor de prijs kan ingeschreven worden op de website van FoodserviceXS. De zevende editie van de uitreiking van de Foodservice Marketing Award vindt plaats op 15 januari 2020 tijdens de Grootste Marketing Breakfast Club van Nederland op de Horecava. Een vakjury beoordeelt dit jaar alle inzendingen. Uit deze inzendingen worden de beste zes concepten genomineerd voor de Foodservice Marketing Award waarna één winnaar wordt uitgekozen. Die jury bestaat uit Désirée Struijk, Roger Bloem en Ron Simpson, één van de oprichters van het spraakmakende restaurant The Avocado Show in Amsterdam. Struijk is onder andere eigenaresse van Senta Multisensory Concepting en is vanaf het begin betrokken geweest bij de beoordeling van de Marketing Award. Roger Bloem is medeoprichter van de Cityguys, een lifestyleplatform voor mannen met een focus op hospitality in steden. Bloem was met de roze frietsaus tijdens pride een van de winnaars van de marketing Award vorig jaar. Aanmelden voor de Foodservice Marketing Award kan tot 1 november 2019. Meer informatie over de voorwaarden en criteria waarop de inzendingen worden beoordeeld zijn te vinden op de website. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘FoodserviceVacatures.nl moet iedereen aan het werk houden’

Initiatief - Het zijn zware tijden in Foodservice. Horeca blijft langer dicht en evenementen zijn verboden tot 1 september. Producenten kunnen hun voorraden niet kwijt en meerdere horecaondernemers zijn genoodzaakt om faillissement aan te vragen. Het waren signalen die Mehmet Eser van het Foodservice Homies Netwerk aan het denken zette en reden voor hem om de vacaturewebsite FoodserviceVacatures.nl te lanceren....

Lees bericht

The Avocado Show komt met Boutique-variant

Horecaconcept - De Amsterdamse ondernemers Ron Simpson en Julien Zaal van The Avocado Show breidden uit met The Avocado Show Boutique. De eerste boutique opende deze maand aan de Willemsparkweg in Amsterdam Zuid, maar ook internationaal zijn er uitbreidingsplannen. De boutique maakt het mogelijk een deel van de gerechten uit het restaurant als take away mee te nemen. Simpson: ‘We...

Lees bericht

Inschrijvingen Foodservice Marketing Award 2018 van start

Awards - De inschrijvingen voor de Foodservice Marketing Award 2018 zijn gestart. De award draait om twee prijzen: een in de categorie ‘activatie’ en een in de categorie ‘innovatie’. De winnaars van deze zesde editie worden 13 december bekend gemaakt. De voorinschrijvingen zijn van start, zo laat organisator FoodserviceXs weten. Men kan zich als lid van dit netwerk opgeven voor de editie 2018....

Lees bericht

Horecaondernemers discussiëren over succesvol inzetten van data

Discussie - Lightspeed, een bedrijf dat webwinkel software en POS kassasysteem in de cloud levert, organiseerde in Restaurant C in Amsterdam een discussieontbijt met horecaondernemers over data in de horeca. Centraal de vraag: Hoe zet je data in de horeca succesvol in? De belangrijkste punten die ter tafel kwamen waren ‘hoe wordt data toepast in het bedrijf’ en ‘wat zouden...

Lees bericht


The Avocado Show krijgt een ‘to go’-vestiging

Formulenieuws- The Avocado Show in De Pijp krijgt er een zusje bij, op de Willemsparkweg in Zuid wordt gewerkt aan een kleinere vestiging, die zich vooral richt op afhalen en bezorgen. Nagedacht wordt nog of op die locatie aan de naam The Avocado Show de naam ‘Boutique’ of ‘to go’ wordt toegevoegd. Dat liet mede-eigenaar Ron Simpson vandaag weten, tijdens...

Lees bericht

Trendtoer FSXS laat vooral diversiteit concepten in hoofdstad zien

Safari - Een kleine tachtig marketeers hadden afgelopen donderdag en vrijdag een safari door Amsterdam op zoek naar de nieuwste eet- en drinklocaties van de hoofdstad. Verdeeld in groepen werden fastcasual- healthy lifestyle, bakery & sweet- en hotellocaties bezocht. De trendtoer van de markeersclub Foodservice XS maakte vooral de enorme diversiteit aan horecaconcepten duidelijk. The Avocado Show, Poké Perfect, Dum Dum...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid