Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort


Drie dagen lang verzorgde Vermaat in tien lounges het eten en drinken van zo'n 11.000 gasten per dag / Foto bij: Floris Heuer

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Het feest is voor herhaling vatbaar en Vermaat verheugt zich al op volgend jaar. Want de Dutch Grand Prix in Zandvoort was in alle opzichten een overweldigend succes: sportief, organisatorisch én culinair. Daarover was iedereen het eens. Vermaat is als horecapartij dan ook trots om daaraan hun steentje bij te hebben kunnen dragen met gevarieerde eten en drinken.

Samenwerken

Zowel voor de organisatie van de Dutch GP en de F1-teams, alsook voor Vermaat was de Grand Prix een logistiek meesterstuk, waarvan de voorbereidingen ruim een jaar geleden al begonnen. Zo laat het bedrijf weten.  Maar liefst 450 medewerkers verdeeld over tien lounges verzorgden de gasten tijdens de drie dagen met een breed aanbod. Vermaat werkte tijdens het evenement samen met onder andere The Avocado Show, het Frites Atelier, STACH, Big Green Egg chef Michèl Lambermon en de eigen sterrenchef Joris Bijdendijk. Het event kende ook nog een persoonlijk extraatje; voor de  jarige dochter van F1-coureur Sebastian Vettel verzorgde Vermaat een regenboogtaart.

Bron: Vermaat/@FoodClicks

Frites Atelier
The Avocado Show
Foto's: Floris Heuer

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Groeiende zorgen over voldoende horecapersoneel

Onderzoek  - Horecaondernemers hebben grote zorgen over personeelskrapte. Zeker met de lange weekenden met Hemelvaart en Pinksteren voor de deur, vragen horecaondernemers zich af of ze hun gasten wel op de juiste manier kunnen ontvangen door het personeelsprobleem in de sector, maar inzet techniek wordt nog niet gezien als oplossing. Dat laat onderzoek van GROUP7 Professional Community zien.

Lees bericht


Vakbeurs euvend & coffeena 2022 gaat niet door

Vakbeurzen - De Internationale Vakbeurs voor Vending & Office Coffee Service die gepland staat voor 27 tot en met 29 oktober, euvend & coffeena 2022, gaat dit jaar niet door. De reden is dat de organisatie niet een volwaardige afspiegeling van de markt voor vending en koffie kan presenteren.

Lees bericht

Diageo lanceert nieuw B2B-kennisplatform DIAGEO One

Platform - Diageo introduceert DIAGEO One, een B2B-ondersteuningsplatform, waar eigenaren van slijterijen en horeca 24 uur per dag terecht kunnen voor onder meer exclusieve trainingsvideo's, recepten, social media materiaal, speciale aanbiedingen, trends updates. Ook het bestellen van Diageo producten via hun reguliere groothandel kan met DIAGO One.

Lees bericht

Platform voor horeca lanceert marktplaats ‘no waste’

Voedselverspilling - TIPPR, het inspiratieplatform voor de horeca,  lanceert een marktplaats met overschotten en imperfecte producten. Op het platform ‘no Waste’ kunnen fabrikanten en groothandelaren producten aanbieden, die zij niet meer kunnen verkopen, maar voor een horecaondernemer tegen een gunstige prijs nog wel geschikt zijn om te gebruiken.

Lees bericht


Grote inhaalslag horeca in 2022 met ruim 30% volumegroei

Analyse - Gedurende dit jaar vindt er in de horeca een grote inhaalslag plaats met een verwachte volumegroei van 30% tot 35%. Ondanks de forse groei zal de horecasector naar verwachting pas in 2023 volledig zijn hersteld van de coronapandemie. Dit blijkt uit het nieuwe vooruitzicht horeca van ING Research.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid