Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort


Drie dagen lang verzorgde Vermaat in tien lounges het eten en drinken van zo'n 11.000 gasten per dag / Foto bij: Floris Heuer

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Het feest is voor herhaling vatbaar en Vermaat verheugt zich al op volgend jaar. Want de Dutch Grand Prix in Zandvoort was in alle opzichten een overweldigend succes: sportief, organisatorisch én culinair. Daarover was iedereen het eens. Vermaat is als horecapartij dan ook trots om daaraan hun steentje bij te hebben kunnen dragen met gevarieerde eten en drinken.

Samenwerken

Zowel voor de organisatie van de Dutch GP en de F1-teams, alsook voor Vermaat was de Grand Prix een logistiek meesterstuk, waarvan de voorbereidingen ruim een jaar geleden al begonnen. Zo laat het bedrijf weten.  Maar liefst 450 medewerkers verdeeld over tien lounges verzorgden de gasten tijdens de drie dagen met een breed aanbod. Vermaat werkte tijdens het evenement samen met onder andere The Avocado Show, het Frites Atelier, STACH, Big Green Egg chef Michèl Lambermon en de eigen sterrenchef Joris Bijdendijk. Het event kende ook nog een persoonlijk extraatje; voor de  jarige dochter van F1-coureur Sebastian Vettel verzorgde Vermaat een regenboogtaart.

Bron: Vermaat/@FoodClicks

Frites Atelier
The Avocado Show
Foto's: Floris Heuer

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorging in 4 weken tijd met 20% gestegen

Analyse – De horeca is deze zomer minder hard gestegen dan in de zomer van vorig jaar. Anders ligt dat bij thuisbezorging. Dat blijft maar doorstijgen. De afgelopen 4 weken wederom met 20 procent (van 6,5% van de avondmaaltijden thuis naar 7,9%).

Lees bericht






Dirk van den Broek opent Dirk Pitstop voor Formule 1 fans

Formulenieuws – Supermarktketen Dirk van den Broek opent, tijdens het aankomende raceweekend in Zandvoort, een speciale gemakswinkel met de naam Dirk Pitstop. De tijdelijke winkel is geopend van donderdag 2 september tot en met zondagavond 5 september, en zit recht tegenover het station in Zandvoort.

Lees bericht

Combinatie TAPP en Heineken geeft horecabedrijf insights

Insights - TAPP en bierbrouwer Heineken gaan samenwerken. Het bedrijf dat data verzamelt voorziet Nederlandse horecaondernemers van inzichten op basis van verkoopdata waarmee zij hun bedrijf beter kunnen laten aansluiten op de markt. Door de samenwerking komt de informatie van de scale-up op grote schaal beschikbaar.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid