Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort


Drie dagen lang verzorgde Vermaat in tien lounges het eten en drinken van zo'n 11.000 gasten per dag / Foto bij: Floris Heuer

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Het feest is voor herhaling vatbaar en Vermaat verheugt zich al op volgend jaar. Want de Dutch Grand Prix in Zandvoort was in alle opzichten een overweldigend succes: sportief, organisatorisch én culinair. Daarover was iedereen het eens. Vermaat is als horecapartij dan ook trots om daaraan hun steentje bij te hebben kunnen dragen met gevarieerde eten en drinken.

Samenwerken

Zowel voor de organisatie van de Dutch GP en de F1-teams, alsook voor Vermaat was de Grand Prix een logistiek meesterstuk, waarvan de voorbereidingen ruim een jaar geleden al begonnen. Zo laat het bedrijf weten.  Maar liefst 450 medewerkers verdeeld over tien lounges verzorgden de gasten tijdens de drie dagen met een breed aanbod. Vermaat werkte tijdens het evenement samen met onder andere The Avocado Show, het Frites Atelier, STACH, Big Green Egg chef Michèl Lambermon en de eigen sterrenchef Joris Bijdendijk. Het event kende ook nog een persoonlijk extraatje; voor de  jarige dochter van F1-coureur Sebastian Vettel verzorgde Vermaat een regenboogtaart.

Bron: Vermaat/@FoodClicks

Frites Atelier
The Avocado Show
Foto's: Floris Heuer

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid