Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort


Drie dagen lang verzorgde Vermaat in tien lounges het eten en drinken van zo'n 11.000 gasten per dag / Foto bij: Floris Heuer

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Het feest is voor herhaling vatbaar en Vermaat verheugt zich al op volgend jaar. Want de Dutch Grand Prix in Zandvoort was in alle opzichten een overweldigend succes: sportief, organisatorisch én culinair. Daarover was iedereen het eens. Vermaat is als horecapartij dan ook trots om daaraan hun steentje bij te hebben kunnen dragen met gevarieerde eten en drinken.

Samenwerken

Zowel voor de organisatie van de Dutch GP en de F1-teams, alsook voor Vermaat was de Grand Prix een logistiek meesterstuk, waarvan de voorbereidingen ruim een jaar geleden al begonnen. Zo laat het bedrijf weten.  Maar liefst 450 medewerkers verdeeld over tien lounges verzorgden de gasten tijdens de drie dagen met een breed aanbod. Vermaat werkte tijdens het evenement samen met onder andere The Avocado Show, het Frites Atelier, STACH, Big Green Egg chef Michèl Lambermon en de eigen sterrenchef Joris Bijdendijk. Het event kende ook nog een persoonlijk extraatje; voor de  jarige dochter van F1-coureur Sebastian Vettel verzorgde Vermaat een regenboogtaart.

Bron: Vermaat/@FoodClicks

Frites Atelier
The Avocado Show
Foto's: Floris Heuer

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



ING gematigd positief over horeca in 2025

Analyse - De vooruitzichten voor de horeca voor 2025 zijn, met een verwachte volumegroei van 3%, gematigd positief. Dankzij een verbeterde koopkracht en ‘gewenning’ aan de hogere prijzen geeft de consument dit jaar volgens de bank weer meer uit in de horeca dan in 2024.

Lees bericht


Jan Zandbergen Group introduceert EKO Wagyu X

Introductie – Wagyu rundvlees behoort tot de meest exclusieve vleessoorten. Het vlees is daardoor meestal alleen verkrijgbaar bij de exclusieve restaurants. Jan Zandbergen Group in Veenendaal introduceert nu EKO Wagyu X rundvlees uit Australië dat ook voor de reguliere horeca betaalbaar is.

Lees bericht


Horecava trekt volgens organisatie 67.000 bezoekers

Vakbeurzen – De afgelopen Horecava heeft volgens de organisator meer bezoekers op de been gebracht in de Amsterdamse RAI dan de vorige editie. Dit jaar werd de horecabeurs bezocht door 67.000 mensen, terwijl dit vorig jaar lag op 64.000. Daarmee ligt het bezoekers aantal nog net niet op het niveau van voor corona.

Lees bericht

Horeca moet scherper kijken naar logistieke kosten

Analyse - Horecaondernemers kunnen het zich niet langer permitteren logistieke kosten te negeren. De kosten voor logistiek nemen de komende jaren naar verwachting fors toe en horecaondernemers betalen daarvoor ongemerkt een hoge prijs. Dat schrijft het FoodService Instituut Nederland (FSIN) in een gezamenlijke verklaring met Topsector Logistiek.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid