Makro introduceert horecaplatform DISH


Groothandel – Markro Nederland heeft tijden de beurs Gastvrij Rotterdam de lancering gedaan van het digitale platform DISH voor horecaondernemers. DISH moet ondernemers helpen om eenvoudig een website te onderhouden, reserveringen te kunnen maken en het teammanagement te organiseren. DISH staat voor Digital Innovations and Solutions for Hospitality. Met DISH krijgen ondernemers toegang tot verschillende online diensten: van website tot reserveringstool en van mobiele app tot shiftmanagementbeheer. Een abonnement is gratis en beschikbaar voor alle horecaondernemers. Tevens is DISH een platform dat voor start-ups en innovators een unieke ingang biedt tot de horecamarkt. Fabienne Linschoten, Head of Digital bij Makro: “Makro Nederland wil met deze tools graag bijdragen aan de verdere digitalisering van de horecasector en aan het ondernemerssucces van haar klanten.” METRO AG richtte Hospitality Digital (HD) op met als doel het ondersteunen van horecaondernemers. Voordat de diensten beschikbaar komen worden ze eerst getest door een panel van ongeveer 500 restauranteigenaren, verspreid over vijf grote Europese steden. Daarna worden de diensten aangeboden aan andere klanten. Inmiddels maken al ruim 170.000 restaurants gebruik van DISH. Bron: Metro/@FoodClicks Groothandel – Markro Nederland heeft tijden de beurs Gastvrij Rotterdam de lancering gedaan van het digitale platform DISH voor horecaondernemers. DISH moet ondernemers helpen om eenvoudig een website te onderhouden, reserveringen te kunnen maken en het teammanagement te organiseren. DISH staat voor Digital Innovations and Solutions for Hospitality. Met DISH krijgen ondernemers toegang tot verschillende online diensten: van website tot reserveringstool en van mobiele app tot shiftmanagementbeheer. Een abonnement is gratis en beschikbaar voor alle horecaondernemers. Tevens is DISH een platform dat voor start-ups en innovators een unieke ingang biedt tot de horecamarkt. Fabienne Linschoten, Head of Digital bij Makro: “Makro Nederland wil met deze tools graag bijdragen aan de verdere digitalisering van de horecasector en aan het ondernemerssucces van haar klanten.” METRO AG richtte Hospitality Digital (HD) op met als doel het ondersteunen van horecaondernemers. Voordat de diensten beschikbaar komen worden ze eerst getest door een panel van ongeveer 500 restauranteigenaren, verspreid over vijf grote Europese steden. Daarna worden de diensten aangeboden aan andere klanten. Inmiddels maken al ruim 170.000 restaurants gebruik van DISH. Bron: Metro/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


{if '1' == '1'}

TheFork en SevenRooms gaan strategisch samenwerken

Samenwerken – The Fork, het online reserveringsplatform voor restaurants van de Tripadvisor Media Group, kondigt vandaag een strategisch partnerschap aan met SevenRooms, een internationaal horecaplatform voor gastervaringen en klantenbinding. Beide partijen willen door hun samenwerking meer online reserveringen realiseren voor hun klanten en tegelijkertijd de ‘front-of-house’ en gastenervaringen beter beheren.

Lees bericht

{if '2' == '1'}

Jumbo presteert goed, het wachten is op La PLace

Cijfers - Jumbo doet op alle fronten goede zaken, alleen de coronamaatregelen blijven de La Place-restaurants parten spelen. De omzet over het eerste half jaar nam vrijwel volledig autonoom toe met 5,3% ten opzichte van eerste helft 2020 en kwam uit op €5,36 miljard. Een stijging met €268 miljoen. Omdat de groei van 5,3% hoger is dan de gemiddelde marktgroei in de sector van circa 5%,...

Lees bericht

{if '3' == '1'}

Jumbo gaat samenwerken met Makro in zakelijke markt

Samenwerking - Jumbo Supermarkten en foodservicegroothandel Makro bundelen vanaf deze maand hun krachten om zakelijke klanten van Jumbo beter te kunnen bedienen. Dat laten beide bedrijven maandag weten. Met de samenwerkingsovereenkomst worden bijna duizend artikelen uit het assortiment van Makro aan het zakelijke online winkelkanaal van Jumbo toegevoegd.

Lees bericht

{if '4' == '1'}


Sligro helpt klanten Slim Ondernemen

Interview - Met Slim Ondernemen helpt Sligro klanten meer uit hun zaak te halen. Hierbij gaat het om oplossingen op een breder vlak dan food alleen: denk aan rendement, personeel, loyaliteit en duurzaamheid. Volgens Dries Bögels (directeur Foodservice Nederland) en Hanna Polman (manager Customer Solutions) is dit nog maar het begin van de mogelijkheden die Sligro te bieden heeft. ...

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid