Matchingtool helpt zorgverleners aan klanten met zorgvraag


Op Gezondeten.nl kunnen klanten aangeven wat hun behoeftes en verwachtingen zijn én kunnen deskundigen een uniek profiel aanmaken waarin ze aangeven wat hun aanpak, specialisaties, opleidingen en expertises zijn.

Platform - Gezondeten.nl, een wetenschappelijk platform met betrouwbare informatie over voeding en gezondheid, lanceert een matchingtool die mensen met een zorgvraag matcht met het aanbod van diëtisten, voedingsdeskundigen, gewichtsconsulenten en leefstijlcoaches.

Het platform, dat jaarlijks meer dan 1,5 miljoen bezoekers trekt, is een initiatief van een groep gepassioneerde vrijwilligers waaronder diëtisten, voedingsdeskundigen en gezondheidswetenschappers. Het is hun missie om Nederland gezonder te maken. Daarom hebben zij een gratis tool ontwikkeld die mensen ondersteunt bij het vinden van de juiste begeleiding bij het behalen van gezondheidsdoelen.

Perfecte match

Klantenwerving is voor veel deskundigen op het gebied van voeding een tijdrovende en vervelende klus. Ook mensen met een zorgvraag zijn vaak lang bezig om een deskundige te vinden die hen goed kan helpen bij het behalen van hun gezondheidsdoelen. Gezondeten.nl heeft nu een matching tool die dit proces voor beide partijen makkelijker én sneller maakt. De tool werkt als volgt: potentiële klanten geven aan wat hun behoeftes en verwachtingen zijn én deskundigen maken een gratis een uniek profiel aan waarin ze aangeven wat hun aanpak, specialisaties, opleidingen en expertises zijn. De matching tool matcht vervolgens de behoeftes en verwachtingen van de klant met de expertises en specialisaties van de aangesloten deskundigen. Op deze manier wordt er een perfecte match gecreëerd voor zowel de deskundige als de klant.

Bron: Gezond eten/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Sodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart

Catering - Vanaf  maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.

Lees bericht



‘Beter Eten Festival laat zien waar nu AH staat’

Festival – Albert Heijn organiseerde vrijdag 29 en zaterdag 30 april het eerste Beter Eten Festival in Expo Haarlemmermeer. Ruim 13.000 betalende bezoekers brachten een bezoek aan het festival. AH wilde met het event laten zien dat gezond eten nu al toegankelijker en beschikbaar is. CEO Marit van Egmond van AH daarover: “Maar om het eten echt gezond te maken hebben we nog een...

Lees bericht

Nog eens zeven dagattracties starten met gezonder aanbod

Leisure - ARTIS, Madurodam, het Openluchtmuseum, Rijksmuseum Boerhaave, Dinoland, Steinerbos en Ballorig hebben de Ambitie van Gezond Uit ondertekend, meldt het JOGG. Met het initiatief Gezond Uit werkt JOGG samen met dagattracties, die hun bezoek een gezonder voedingsaanbod willen aanbieden tijdens een dagje uit.

Lees bericht


Compass start Food Lab Experience met Lisa Stel

Catering - Compass Group en Lisa Stel van Smarter Food Choices gaan samenwerken in een nieuw initiatief van de cateraar: Food Lab Experience. Medewerkers van opdrachtgevers wordt bij dit initiatief getoond wat gezond voedsel doet met de persoonlijke gezondheid en welzijn. Bovendien worden medewerkers bewust gemaakt van de impact van eten op het milieu. De samenwerking met Lisa Stel is...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid