Online supermarkt Picnic bezorgt nu zes dagen per week


Bezorgdienst – Online supermarkt Picnic verdubbelt de capaciteit en zal vanaf maandag elke dag aan de deur komen in Amersfoort, Leusden, en Soest en Almere. Sinds de start werden drie keer per week de boodschappen gratis thuisbezorgd. Picnic verdubbelt dit nu naar zes keer per week en verwacht hiermee nog meer klanten aan zich te kunnen binden. Picnic is sinds september vorig jaar actief in Amersfoort, Leusden en Soest en heeft in alle wijken klanten die van de gratis thuisbezorging gebruik maken. Recent startte Picnic ook in Utrecht en Almere. Ruim 15.000 huishoudens hebben inmiddels boodschappen gedaan bij de online supermarkt. Klanten van Picnic hebben vanaf het begin meegedacht met het concept. Het is een wens van veel klanten dat Picnic iedere dag levert. Een deel van de klanten bestelt al twee keer per week en deze groep zal met de nieuwe opzet van dagelijkse bezorging gaan groeien.  In stilte heeft Picnic drie jaar lang met een team van 30 specialisten gewerkt aan een nieuwe distributiemethode, waarmee ze in staat is de boodschappen zonder onnodige tussenschakels in de wijk rond te brengen. De klant kiest zelf welke rit het beste uitkomt en weet tot op een half uur precies hoe laat de bezorging zal plaatsvinden. Picnic is een initiatief van vier ondernemers. Internetondernemers Joris Beckers en Frederik Nieuwenhuys waren de eigenaren van Fredhopper, de ontwikkelaar van personalisatiesoftware voor webwinkels. Bas Verheijen is voormalig marketing-directeur van Albert Heijn en C1000. Serieondernemer Michiel Muller stond eerder aan de wieg van de onbemande tankstations Tango en ANWB-concurrent Route Mobiel. Bron: Picnic

Bezorgdienst – Online supermarkt Picnic verdubbelt de capaciteit en zal vanaf maandag elke dag aan de deur komen in Amersfoort, Leusden, en Soest en Almere. Sinds de start werden drie keer per week de boodschappen gratis thuisbezorgd. Picnic verdubbelt dit nu naar zes keer per week en verwacht hiermee nog meer klanten aan zich te kunnen binden. Picnic is sinds september vorig jaar actief in Amersfoort, Leusden en Soest en heeft in alle wijken klanten die van de gratis thuisbezorging gebruik maken. Recent startte Picnic ook in Utrecht en Almere. Ruim 15.000 huishoudens hebben inmiddels boodschappen gedaan bij de online supermarkt. Klanten van Picnic hebben vanaf het begin meegedacht met het concept. Het is een wens van veel klanten dat Picnic iedere dag levert. Een deel van de klanten bestelt al twee keer per week en deze groep zal met de nieuwe opzet van dagelijkse bezorging gaan groeien.  In stilte heeft Picnic drie jaar lang met een team van 30 specialisten gewerkt aan een nieuwe distributiemethode, waarmee ze in staat is de boodschappen zonder onnodige tussenschakels in de wijk rond te brengen. De klant kiest zelf welke rit het beste uitkomt en weet tot op een half uur precies hoe laat de bezorging zal plaatsvinden. Picnic is een initiatief van vier ondernemers. Internetondernemers Joris Beckers en Frederik Nieuwenhuys waren de eigenaren van Fredhopper, de ontwikkelaar van personalisatiesoftware voor webwinkels. Bas Verheijen is voormalig marketing-directeur van Albert Heijn en C1000. Serieondernemer Michiel Muller stond eerder aan de wieg van de onbemande tankstations Tango en ANWB-concurrent Route Mobiel. Bron: Picnic

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Flink opent nieuwe locaties in Amsterdam

Bezorgdienst - Boodschappenbezorger Flink heeft een nieuwe locatie geopend aan de Weesperstraat 61 in Amsterdam. Het is de eerste locatie van Flink in de Amsterdamse binnenstad. De komende maanden zal Flink meerdere nieuwe locaties in Amsterdam openen.

Lees bericht


Internationale inkoopclub Jumbo breidt verder uit

Inkoop - Everest en Epic Partners, de inkooporganisaties waar Jumbo zich vorig jaar bij heeft aangesloten, heeft een nieuw lid: Aura Retail. Onder die vlag kopen de Franse retailers Intermarché, Auchan en Casino in. Daarmee wordt de inkoopmacht van Everest en Epic Partners aanzienlijk versterkt. Dit meldt vakmedium FoodPersonality.

Lees bericht

Leonidas uitblinker op waardestrategie ‘beste product’

Onderzoek - Leonidas-klanten geven deze chocolaterie van alle foodretailers de hoogste score op de waardestrategie ‘beste product’. Uw Slager en Ekoplaza volgen op de tweede en derde plaats. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail van specialist in online marktonderzoek Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid