Pizza frikandel speciaal op het menu Domino’s


Formulenieuws – Domio’s Pizza heeft sinds deze week de ‘Frikan’Dutchman’ oftewel de pizza met frikandel speciaal, op de kaart gezet alle vestigingen in Nederland in België. De pizza is gemaakt met de bekende Domino’s ingrediënten en vervolgens belegd met stukjes frikandel, ui en een swirl van mayonaise en curry.

Domino’s heeft vestigingen over heel de wereld, maar laat zich graag inspireren aan de hand van de lokale keuken. Tyla Robinson, innovatiechef bij Domino’s: “De frikandel is al jarenlang de nummer één snack van Nederland en smaakt hartstikke lekker op een pizza. Naast pizza met frikandel, komen er nog twee andere tijdelijke smaken op het menu: de ‘Fitness fan’ met extra veel gegrilde kip en groenten en 50% minder mozarella en de ‘Meaty Macho’, welke voor het echte barbecue gevoel zorgt. Zo bieden we  voor ieder wat wils, ongeacht wat je voorkeur of smaak ook is.”

Bron: Domino’s/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Domino’s Pizza groeit fors in bezorging en aantal locaties

Formulenieuws - Een omzetgroei van 5,1% tot €749,1 miljoen en 78 nieuwe winkels het afgelopen jaar er bij in Europa, waarvan 32 in de Benelux, 21 in Frankrijk en 13 in Duitsland. Domino’s Pizza Enterprises, de moedermaatschappij van Domino’s Pizza Nederland kon over het afgelopen jaar mooie cijfers tonen.

Lees bericht

Domino’s test pizzabezorging met drone op Zandvoortse strand

Pizzabezorging – Pizzaketen Domino’s heeft vandaag de eerste pizzabezorging per drone uitgevoerd in Nederland op het strand in Zandvoort. Domino’s biedt al een tijdje de mogelijkheid om pizza te bezorgen op niet-standaard plekken onder de noemer ‘Order Anywhere’, maar nog niet eerder per drone.

Lees bericht

Andre ten Wolde benoemd tot CEO Domino’s Europe

Benoeming - Domino’s benoemt bij halfjaarcijfers voormalig CEO Nederland en België Andre ten Wolde tot CEO Europa. Domino's Pizza Enterprises Limited, moederorganisatie van Domino’s pizza Nederland, realiseerde in Europa een omzetgroei van +9,4% tot 382,8 miljoen euro. Daarnaast opende Domino’s in Europa 37 winkels.

Lees bericht



‘Vleesloze en veganpizza’s’ stijgen bij Domino’s met 25%

Formulenieuws – Vleesloze producten vinden steeds vaker hun weg naar de consument. Ook bij Domino’s. De pizzaketen heeft het aantal bestellingen van vegetarische en veganistische pizza’s met 25 procent zien stijgen. Domino’s heeft de periode gemeten van januari tot september dit jaar. In deze periode werden er een kwart meer vegetarische en veganistische pizza’s verkocht in vergelijking met...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid