Samenwerking Albron en van Tol Versunie bij supers van Center Parcs


Partnership – Albron en van Tol Versunie gaan samenwerken bij de invulling van de tien supermarkten van Center Parcs. Het partnership start april dit jaar. De samenwerking volgt na de recente contractverlenging van 8 jaar met Center Parcs. Afgesproken werd toen ook dat een aantal activiteiten zou worden uitgebreid. Het partnership geldt voor de supermarkten op de Center Parcs in Nederland en België. Deze samenwerking past in de gemeenschappelijke koers die Center Parcs en Albron de komende jaren inzetten met de verbouwing van de parken en de vernieuwing en verbetering van het horeca- en retailaanbod. Naast de continue opwaardering van het aanbod in horeca en gastvrijheid, betekent deze nieuwe samenwerking ook een stevige impuls voor de foodretail in de parken. Robert Visser, directeur Horeca & Hospitality bij Albron ligt toe: “Van Tol Versunie heeft aantoonbare ervaring in retail, food en leisure en veel aandacht voor de productbeleving in de supermarkten. We hebben er alle vertrouwen in dat we samen met van Tol een zeer aantrekkelijk retailaanbod kunnen bieden, dat direct meerwaarde gaat opleveren voor Center Parcs en haar gasten”. Voor van Tol Versunie betekent de samenwerking een uitbreiding in het segment leisure. Bron: @FoodClicks Partnership – Albron en van Tol Versunie gaan samenwerken bij de invulling van de tien supermarkten van Center Parcs. Het partnership start april dit jaar. De samenwerking volgt na de recente contractverlenging van 8 jaar met Center Parcs. Afgesproken werd toen ook dat een aantal activiteiten zou worden uitgebreid. Het partnership geldt voor de supermarkten op de Center Parcs in Nederland en België. Deze samenwerking past in de gemeenschappelijke koers die Center Parcs en Albron de komende jaren inzetten met de verbouwing van de parken en de vernieuwing en verbetering van het horeca- en retailaanbod. Naast de continue opwaardering van het aanbod in horeca en gastvrijheid, betekent deze nieuwe samenwerking ook een stevige impuls voor de foodretail in de parken. Robert Visser, directeur Horeca & Hospitality bij Albron ligt toe: “Van Tol Versunie heeft aantoonbare ervaring in retail, food en leisure en veel aandacht voor de productbeleving in de supermarkten. We hebben er alle vertrouwen in dat we samen met van Tol een zeer aantrekkelijk retailaanbod kunnen bieden, dat direct meerwaarde gaat opleveren voor Center Parcs en haar gasten”. Voor van Tol Versunie betekent de samenwerking een uitbreiding in het segment leisure. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Omzet horeca nagenoeg gelijk in vierde kwartaal

Analyse - In 2023 heeft de horeca 13,2 procent meer omgezet dan in 2022. Ook in het vierde kwartaal steeg de omzet, zij het licht met 0,1 procent ten opzichte van het derde kwartaal. Het volume (de voor prijsveranderingen gecorrigeerde omzet) daalde in het laatste kwartaal van 2023 wel met 0,6 procent, zo meldt het CBS.

Lees bericht

Smaakchef van Albron wint Overall-prijs Innovation Award 2023

Verkiezing – De winnaars van de Horecava Innovation Award 2023 zijn maandag bekendgemaakt. Overall winnaar 2023 is Albron met Smaakchef. Smaakchef ontzorgt het zorgpersoneel door de bereiding van de warme maaltijd uit handen te nemen. De winnaar van de Horecava Innovation Award is Uhhmami, culinaire plant based boulions in de smaken Vegetable, Chickenis, Oceanish en Beefish.

Lees bericht

ING: ‘Horeca gaat mager jaar tegemoet in 2024’

Analyse - De vooruitzichten voor de horeca voor 2024 zijn, met een minimale volumegroei van 1%, mager. Dit komt door de lage economische groei, een licht stijgende werkloosheid, een laag consumentenvertrouwen en oplopende prijzen in de horeca. Dat voorspelt ING Research in een Vooruitzicht Horeca.

Lees bericht


Omzet horeca plust in tweede kwartaal met 4,5%

Marktcijfers - De omzet in de horeca groeide in het tweede kwartaal van 2023 met 4,5 procent ten opzichte van het voorgaande kwartaal. Ook het volume, de voor prijsveranderingen gecorrigeerde omzet, nam toe met ruim 3 procent, laat het CBS weten. De omzet van eet- en drinkgelegenheden steeg met 4,1 procent.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid