Smullers brengt opnieuw roze fritessaus tijdens Amsterdam Pride


Formulenieuws – Cafetariaketen Smullers introduceert gedurende Amsterdam Pride 2019 opnieuw de roze fritessaus. De saus was vorig jaar zo’n succes dat de nieuwe exploitant van Smullers, het Franse Lagardère Travel Retail, heeft besloten de gekleurde fritessaus te herintroduceren. De saus wordt gedurende de hele week (29 juli t/m 4 augustus) aangeboden op alle Amsterdamse NSstations. Op zaterdag 3 augustus, de dag van de Canal Parade, is de roze fritessaus deze keer ook in alle overige Smullers-locaties verkrijgbaar. De saus is ontwikkeld in samenwerking door Oliehoorn, de vaste sausleverancier van Smullers. “Afgelopen jaar hebben wij op de dag van de Canal Parade een recordaantal frites verkocht, zelfs meer dan met Koningsdag. Vanuit heel het land was er vraag naar onze roze fritessaus en daarom hebben we dit jaar besloten om er iedereen van te laten meegenieten”, aldus Ignaz Legters, Business Unit Manager Smullers. Limited edition Het succes van de roze fritessaus was vorig jaar zo groot, dat er in augustus zelfs een limited edition van de saus werd uitgebracht. Producent Oliehoorn heeft in dat jaar een speciale batch van de saus aangemaakt die in flessen op alle Smullers-locaties konden worden gekocht voor thuisgebruik. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Smullers introduceert ‘Frietje Huwelijk’

Formulenieuws – Smullers heeft deze maand het Frietje Huwelijk geïntroduceerd. Met het frietje voor twee personen, en uiteraard een saus naar wens voor een ieder, haakt de snackformule van het station op een ludieke manier in op Valentijnsdag.

Lees bericht

FEBO Marktplein in Hoofddorp beste FEBO 2019

Formulenieuws – Cafetariaketen FEBO maakt op 20 januari 2020 in restaurant Mama Kelly in het Olympisch Stadion bekend wie de ‘Beste FEBO van het Jaar 2019’ is: het werd de FEBO vestiging in het centrum van Hoofddorp op het Marktplein. De competitie wordt jaarlijks gehouden. Dit jaar werd de winnaar gekozen uit 74 franchisevestigingen van FEBO. Bij de verkiezing wordt gekeken naar criteria zoals inkoop...

Lees bericht

Cafetariaketen Family start jaar vegetarisch

Formulenieuws – Cafetariaformule Family zet in het eerste kwartaal het vegetarisch genieten centraal. Family wil op die manier laten zien dat de formule inmiddels een breed aanbod vegetarische producten heeft, maar ook omdat vegetarische snacks aan een opmars bezig zijn. Een heel kwartaal alle acties gericht op vegetarische producten, dat is misschien even wennen voor de cafetaria, vindt ook de formule...

Lees bericht

Lagardère brengt Asian foodconcept YO! naar NS-stations

Formulenieuws - Lagardère Travel Retail, bekend van snackbarketen Smullers, brengt het Asian foodconcept YO! naar Nederland. Deze week opent het bedrijf gelijk twee locaties op stations. De Nederlandse YO!-filialen openen op Rotterdam Centraal Station en Den Haag Centraal Station vrijdag 20 december de deuren. René Veneboer, Commercieel Directeur Food & Travel Essentials Lagardère Travel Retail: “Met YO! brengen we...

Lees bericht


Verkoopaandeel ‘veganburger’ bij Smullers op 10%

Formulenieuws – 'Drie weken na zijn introductie stond de vegetarische burger bij Smullers solide op 10 procent,' laat marketeer Roger Bloem van de fastfoodketen weten in de Volkskrant. Dit naar aanleiding van de berichtgeving over de introductie van vegetarische burger bij Burger King, de Rebel Whopper. Inmiddels zit de vegetarische burger bij Smullers alweer meer dan een jaar in het assortiment...

Lees bericht

Marketeer Roger Bloem verlaat Smullers

Persoonlijk – Aan het einde van het jaar verlaat Roger Bloem Smullers. Eind 2017 keerde hij bij deze snackbarketen terug als interim marketeer in afwachting van de verkoop door toenmalig exploitant NS Stations. Smullers wordt nu sinds begin dit jaar geëxploiteerd door Lagardère Travel Retail. Roger Bloem werkte eerder bij Smullers en keerde na een afwezigheid van 2,5 jaar weer terug...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid