Subway doet mee aan Nationale Week Zonder Vlees


Formulenieuws - Restaurantketen Subway doet mee aan de Nationale Week Zonder Vlees en gaat klanten in de week van 11 tot 17 maart wijzen op alternatieven. De sandwichformule wil haar gasten op die manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten.  Isabel Boerdam, initiatiefnemer van de Week Zonder Vlees en tevens bekend als De Hippe Vegetariër is blij met de stap die Subway zet. “Doordat wij de handen ineen hebben geslagen, heeft de Week Zonder Vlees nu de support van ruim 200 Subway restaurants,” aldus de initiatiefneemster, De restaurantketen heeft in het assortiment een vegetarische en twee veganistische Subs, laat Marc van der Lee, Regional PR & CSR Director Europe van Subway, weten. “We hebben veel keuzemogelijkheden, waaronder ook steeds meer vegetarische en vegan opties. Tijdens de Week zonder Vlees wijzen we onze klanten extra op deze varianten.” Recent voegde Subway nog de Vegan Supreme toe, een gekruide kikkererwtenburger omhuld met quinoa. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Restaurantketen Subway doet mee aan de Nationale Week Zonder Vlees en gaat klanten in de week van 11 tot 17 maart wijzen op alternatieven. De sandwichformule wil haar gasten op die manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten.  Isabel Boerdam, initiatiefnemer van de Week Zonder Vlees en tevens bekend als De Hippe Vegetariër is blij met de stap die Subway zet. “Doordat wij de handen ineen hebben geslagen, heeft de Week Zonder Vlees nu de support van ruim 200 Subway restaurants,” aldus de initiatiefneemster, De restaurantketen heeft in het assortiment een vegetarische en twee veganistische Subs, laat Marc van der Lee, Regional PR & CSR Director Europe van Subway, weten. “We hebben veel keuzemogelijkheden, waaronder ook steeds meer vegetarische en vegan opties. Tijdens de Week zonder Vlees wijzen we onze klanten extra op deze varianten.” Recent voegde Subway nog de Vegan Supreme toe, een gekruide kikkererwtenburger omhuld met quinoa. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nationale Week Zonder Vlees-campagne krijgt Europees vervolg

Campagne – De Nationale Week Zonder Vlees, het initiatief dat Nederland al vijf jaar inspireert minder vlees te eten, krijgt vanaf 2023 een Europees tintje. Dankzij het Europese subsidieprogramma ‘Horizon Action Grant’ kan de campagne uitgebreid worden naar het buitenland. Het eerste land is België, waar de week in oktober 2023 wordt gehouden. Daarna volgen andere Europese landen.

Lees bericht



Week Zonder Vlees voegt in 2022 ‘& Zuivel’ toe

Campagne - De jaarlijks terugkerende campagne ‘De Nationale Week Zonder Vlees’ vraagt deze editie ook aandacht voor de impact van zuivel op het klimaat. Met de toevoeging ‘& Zuivel’ worden de deelnemers ook uitgedaagd om niet alleen het vlees een week te laten staan maar ook zuivel.

Lees bericht




‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant

Actie – De introductie van Lay’s Iconic Restaurant Flavours krijgt een follow-up met de opening van ‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant. Twee dagen lang kunnen geïnteresseerden de smaken thuis laten bezorgen Uber Eats. De actie start vandaag en loopt tot morgen en is alleen in Amsterdam.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid