Subway doet mee aan Nationale Week Zonder Vlees


Formulenieuws - Restaurantketen Subway doet mee aan de Nationale Week Zonder Vlees en gaat klanten in de week van 11 tot 17 maart wijzen op alternatieven. De sandwichformule wil haar gasten op die manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten.  Isabel Boerdam, initiatiefnemer van de Week Zonder Vlees en tevens bekend als De Hippe Vegetariër is blij met de stap die Subway zet. “Doordat wij de handen ineen hebben geslagen, heeft de Week Zonder Vlees nu de support van ruim 200 Subway restaurants,” aldus de initiatiefneemster, De restaurantketen heeft in het assortiment een vegetarische en twee veganistische Subs, laat Marc van der Lee, Regional PR & CSR Director Europe van Subway, weten. “We hebben veel keuzemogelijkheden, waaronder ook steeds meer vegetarische en vegan opties. Tijdens de Week zonder Vlees wijzen we onze klanten extra op deze varianten.” Recent voegde Subway nog de Vegan Supreme toe, een gekruide kikkererwtenburger omhuld met quinoa. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Restaurantketen Subway doet mee aan de Nationale Week Zonder Vlees en gaat klanten in de week van 11 tot 17 maart wijzen op alternatieven. De sandwichformule wil haar gasten op die manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten.  Isabel Boerdam, initiatiefnemer van de Week Zonder Vlees en tevens bekend als De Hippe Vegetariër is blij met de stap die Subway zet. “Doordat wij de handen ineen hebben geslagen, heeft de Week Zonder Vlees nu de support van ruim 200 Subway restaurants,” aldus de initiatiefneemster, De restaurantketen heeft in het assortiment een vegetarische en twee veganistische Subs, laat Marc van der Lee, Regional PR & CSR Director Europe van Subway, weten. “We hebben veel keuzemogelijkheden, waaronder ook steeds meer vegetarische en vegan opties. Tijdens de Week zonder Vlees wijzen we onze klanten extra op deze varianten.” Recent voegde Subway nog de Vegan Supreme toe, een gekruide kikkererwtenburger omhuld met quinoa. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant

Actie – De introductie van Lay’s Iconic Restaurant Flavours krijgt een follow-up met de opening van ‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant. Twee dagen lang kunnen geïnteresseerden de smaken thuis laten bezorgen Uber Eats. De actie start vandaag en loopt tot morgen en is alleen in Amsterdam.

Lees bericht


Chipsmerk Lay’s introduceert 3 iconische restaurant-smaken

Introductie – Lay’s, het zoutjes- en chipsmerk van PepsiCo, komt met een drietal smaken, die gekoppeld zijn aan een drietal iconische fastservicerestaurants. Deze Restaurant Flavours-range moeten de restaurantervaring thuis nabootsen en het ‘niet uiteten kunnen gaan’ iets dragelijker maken, grapt het introductiebericht.

Lees bericht

Vierde editie Nationale Week Zonder Vlees van start

Actieweek – Vandaag gaat de vierde editie van de Nationale Week Zonder Vlees van start. Tijdens deze campagne wordt Nederland bewust gemaakt van de positieve impact van minder vlees eten, en ervaren zij hoe gemakkelijk dit kan zijn. Het animo van partners en andere organisaties is onverminderd groot. Naast vele Nederlanders, supermarkten en producenten, sluiten ook scholen, pompstations, studentenverenigingen en ministeries...

Lees bericht



Vegetarische Slager en Deliveroo lanceren De Vleesch Lobby

Pop-up restaurant -  Ter gelegenheid van De Nationale Week Zonder Vlees openen De Vegetarische Slager en Deliveroo De Vleesch Lobby een tijdelijk burgerrestaurant met vegan burgers van De Vegetarische Slager. Geïnteresseerden kunnen dan zelf ervaren dat vegetarisch vleesch net zo lekker is als dierlijk vlees.

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid