Subway introduceert Signature Series in Nederland


De Signature Series bestaan uit acht voorgeselecteerde sandwiches gebaseerd op eerdere gepersonaliseerde bestelwensen van gasten

Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.

De gloednieuwe serie introduceert een vernieuwende bestelervaring voor Subway-gasten door unieke, voorgeselecteerde Subs te introduceren. Subway streeft ernaar constant nieuwe kwaliteitsproducten te ontwikkelen op basis van wensen van de gasten. Die speciale wensen hebben aan de basis gestaan de acht ‘craveable combinaties’ in het Signature Series aanbod. “Signature Series is de start van een compleet nieuwe en alternatieve manier om vaste combinaties van Subs te bestellen waarbij er zorgvuldig over de smaakcombinaties van de ingrediënten is nagedacht om een nóg lekkerdere ervaring te creëren,” aldus Subway.

Carrie Walsh, EMEA President bij Subway, is verheugd dat de Signature Series nu ook in Nederland verkrijgbaar zijn. “Met de Signature Series hebben we naar de wensen van onze gasten geluisterd. We hebben samen met onze chefs zorgvuldig over de samenstelling van deze Subs nagedacht om de beste combinaties te creëren. De eerste gasten die de Series Subs al hebben geprobeerd zijn erg te spreken over de unieke smaak van het nieuwe Subs-aanbod.”

Keuzestress

Met de introductie van de Signature Series neemt Subway ook de keuzestress bij haar gasten weg, zo laat het bedrijf weten. Volgens eigen onderzoek ervaren gasten dit probleem regelmatig tijdens het bestelproces bij het samenstellen van hun Sub. De nieuwe Series-lijn moet deze keuzestress wegnemen omdat de sandwich voor de gast al is samengeteld. De optie om een eigen subcreaties te maken, blijft beschikbaar.

Acht nieuwe Subs

Acht nieuwe Subs schitteren in het Subway-assortiment en elke heeft zijn eigen smaakprofiel. Het Signature Series-menu bestaat uit:

- Legendary Teriyaki

- Fiesta Fajita

- Mighty B.M.T.

- The Captain

- Steakhouse Desire

- Chicken Amore

- The Steak Master

- Clubhouse

Bron: Subway/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Subway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit

Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.

Lees bericht


‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


Subway meeste vegan opties van grote fastfood ketens

Analyse - In Nederland heeft Subway de meeste vegan opties van alle grote fastfoodketens. Bij deze lunchformule is 12% van de hoofdgerechten helemaal plantaardig te bestellen. Ook bieden ze iedere woensdag de ‘Vegan Supreme’ patty op basis van quinoa en kikkererwten aan als ‘Sub of the Day’.

Lees bericht


Subway, PepsiCo en Vrumona verlengen samenwerking

Samenwerking  – Subway heeft de samenwerking met PepsiCo en drankenbedrijf Vrumona met vijf jaar verlengd.  Vrumona zal Subway restaurants in heel Nederland tot minstens eind 2027 voorzien van dranken van PepsiCo zoals Pepsi, Pepsi MAX en 7UP en Vrumona eigen merk producten zoals Sisi, Crystal Clear, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid