Vraag en klantenaantal nemen toe bij Deliveroo for Work


De operationele werkzaamheden van Deliveroo eindigen medio november

Bezorgdienst  -  Sinds de start van het jaar is de vraag naar bedrijfscatering via Deliveroo for Work, eerder bekend als Deliveroo for Business, gestegen. De brutotransactiewaarde steeg met 165% in het tweede kwartaal ten opzichte van een jaar eerder. Ook het aantal nieuwe klanten nam toe. Dat laat bezorgservice Deliveroo weten.

Met Deliveroo for Work kunnen bedrijven hun medewerkers krediet geven om op rekening maaltijden te bestellen en hoeven ze dus geen bonnetjes te declareren. Ook biedt Deliveroo for Work cateringservice voor events, borrels, trainingen of andere bijeenkomsten.

Deliveroo for Work levert nu wereldwijd aan meer dan 20.000 bedrijven met in totaal 4 miljoen medewerkers, zoals TicketSwap, Felyx en OneFit, maar ook banken en advocatenkantoren. Vanwege de toenemende vraag richt Deliveroo deze bedrijfstak opnieuw in om te kunnen blijven voorzien in de behoefte van bedrijven wereldwijd.

Nu bedrijven zich voorbereiden op een flexibele werkomgeving waarin werknemers zowel thuis als op kantoor werken, is het belangrijker dan ooit dat medewerkers zich verbonden, beloond en gestimuleerd voelen, zo laat het bezorgbedrijf weten. Met Deliveroo for Work kunnen bedrijven hun medewerkers een aantal voordelen bieden zoals teamlunches en krediet om een eigen maaltijd te bestellen.

Met de Hybrid Canteen geeft Deliveroo een alternatief voor de traditionele kantine. Hier kunnen werknemers hun maaltijd zowel thuis als op kantoor bestellen op kosten van het bedrijf, en kunnen bedrijven hun catering afstemmen op het aantal werknemers dat die dag op kantoor aanwezig is.

Bron: Deliveroo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Deliveroo stopt activiteiten op de Nederlandse markt

Bezorgdienst - Deliveroo heeft woensdag bekend gemaakt dat het de activiteiten in Nederland gaat beëindigen. De aankondiging om met de Nederlandse activiteiten te stoppen werd al op 10 augustus gemeld, alleen wilde het bezorgbedrijf toen nog alle opties bekijken. Dat proces heeft nu geleid om alle operationele Nederlandse activiteiten op 30 november 2022 te beëindigen.

Lees bericht



Groei bezorgformules dé ontwikkeling in food van 2021

Foodservice – De explosieve groei van bezorgformules voor boodschappen en maaltijden is dé ontwikkeling van 2021 in de Nederlandse foodmarkt. Dat laat de FSIN Food500 2022 zien. Het Food Service Instituut Nederland (FSIN) publiceert dit overzicht van de vijfhonderd foodbedrijven met de hoogste omzetten dit jaar voor het eerst sinds de coronapandemie.

Lees bericht



Ghost kitchen Casper wil minimaal vijf locaties in Nederland

Dark kitchen - Casper, een succesvolle Belgische bezorg- en afhaalketen, zet voet op Nederlandse bodem. Met een groei-injectie van vijf miljoen euro, geleid door Slingshot Ventures, wil het bedrijf tot 2024 vijftig locaties openen in Europa, te starten met alvast vijf vestigingen in Nederland. De eerste locatie opent in juni in Den Haag.

Lees bericht

SPAR laat boodschappen via thuisbezorgd bezorgen

Formulenieuws - SPAR Nederland en Thuisbezorgd.nl, onderdeel van Just Eat Takeaway.com, starten pilot om nu ook boodschappen te bezorgen in Nederland via het platform. Het gaat om een assortiment van zo’n 1000 geselecteerde producten, waaronder brood, melk en andere verse ingrediënten tot toiletartikelen en andere last-minute benodigdheden.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid