Zestien inzendingen dingen mee naar Foodservice Marketing Award 2016


Awards - Dit jaar strijden zestien marketingcases voor de winst in de Foodservice Marketing Award 2016. De prestigieuze award, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. Welke ondernemingen binnen de foodservicebranche hebben dit jaar de beste marketingcases? Dat gaat een jury op 15 december 2016 bekendmaken tijdens de uitreiking van de Foodservice Marketing Award die voor de vierde keer op rij wordt georganiseerd door FoodserviceXs. Voor de editie van 2016 dingen zestien inzendingen mee naar de award. De ingezonden marketingcases zijn Lekker Bezig van Sligro Food Group, Wholefill e-commerce pilot van Altena (Coca-Cola European Partners), SURE (Sealed Air Diversy Care), Carista’s (Jacobs Douwe Egberts), Noodle Stick (Salomon WorldFood), Kerstomaten (Henri), Van Dobben Lunchspecials (Royaan), Pure Leaf (Unilever Nederland), Sparen voor Succes (Unilever Food Solutions en Bidvest Deli XL), Lattiz (FrieslandCampina Foodservice), het burgerconcept bij Kwalitaria (Franchise Friendly Concepts), The Upperdog (Depa, Enkco, Lantmannen en Remia), Quiche fix (Smilde Bakery), A little chef inside (Selecta), Kwekkeboom natuurrundvlees croquet (Royaan & Bakerstreet) en Working together for success van Dawn Foods. Criteria De jury van de Foodservice Marketing Award 2016 bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg en de voltallige adviesraad van FoodserviceXs. De inzendingen worden beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen. Vorig jaar werden er twee Foodservice Marketing Awards uitgereikt. Deze gingen naar het Aziatische foodconcept Enoki van NS Stations en de Hellmann’s Burger Route van Unilever Food Solutions. De uitreiking van de Foodservice Marketing Award 2016 vindt plaats op 15 december 2016 in het inspiratiecentrum van Sligro Food Group in Veghel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

ENKCO lanceert vleesloze lijn: The Blue Butcher

Introductie - Van Loon Group introduceert onder een nieuw label ‘The Blue Butcher’, een uitgebreid assortiment innovatieve vleesvervangers.  Met dit label geeft het bedrijf antwoord op de toenemende vraag vanuit de markt naar alternatieven voor vlees. De producten zijn te zien bij op de stand van ENKCO tijdens de Horecava. Volgens de Van Loon Group groeit de Nederlandse vleesvervangende markt...

Lees bericht

Foodmaster ontwikkelt samen met Remia frietje kaassaus

Formulenieuws – In januari gaat Foodmaster van start met een nieuwe specialiteit ‘frietje kaassaus’. Het product is ontwikkeld in samenwerking met sauzenfabrikant Remia. Tevens zet de snackformule in maart het vegetarische snacken centraal. Klanten die in januari langskomen krijgen daarnaast een frituurcultuurkalender cadeau. “De kalender is tot stand gekomen door de leuke reacties die we krijgen op onze frituurcultuur spreuken”, zegt...

Lees bericht

Ook de vleeshallen bij Anuga kleuren langzaam groen’

Beurzen - Dat vegan een trend is, zal niemand zijn ontgaan. Dat vegetarisch eten steeds vaker onderdeel uitmaakt van ons dagelijks eetpatroon ook niet. Zelfs de vleesindustrie is daarvan overtuigd. Op de Anuga, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld die deze week in Keulen wordt gehouden, kleuren nu zelfs de vleeshallen groen. Want vegan is waar het in vlees, vleeswaren en...

Lees bericht



Remia verkoopt raffinaderij MaasRefinery aan Zweedse AAK

Verkoop - Sauzenfabrikant Remia uit Den Dolder heeft haar plantaardige olieraffinaderij MaasRefinery B.V. verkocht aan het Zweedse bedrijf AAK. De koop zal naar verwachting 7 maart aanstaande worden bekrachtigd, na toestemming van de havenautoriteiten. MaasRefinery is een raffinaderij gespecialiseerd in het raffineren van kleinere batches van speciale oliën. De raffinaderij heeft een capaciteit van ruim 40.000 Mt en er werken 20...

Lees bericht

Actifood organiseert praktische workshop met Remia, Salomon en @FoodClicks

Workshop – Onlangs werd voor de tweede keer een workshop georganiseerd door Remia, Salomon en @FoodClicks. Deze keer in samenwerking met VHC Actifood in Oosterwolde. Tijdens een goed bezochte bijeenkomst kregen de belangstellenden praktische tips hoe zij op een eenvoudige manier een aantal ‘helden’ in het assortiment kunnen maken, of andere opvallende producten kunnen presenteren, waarmee meer marge is te behalen....

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid