100-jarige Anuga breekt alle records
Beurzen – De 100 jarige Anuga, die gisteren werd afgesloten, trok een recordaantal bezoekers. Maar liefst 170.000 internationale foodprofessionals uit 201 landen brachten een bezoek aan de jubilerende levensmiddelenbeurs in Keulen. Met 7500 exposanten uit 106 landen realiseerde de beurs ook op het vlak van deelnemers een record. De Keulse levensmiddelenbeurs is het platform voor de foodprofessional zich te oriënteren op de foodmarkt. Of het nu gaat om foodservice of retail, de beurs biedt een uitgebreid podium voor nieuwe ideeën en productaanbod. Dit jaar was het niet alleen de enorme exposure op het gebied van vegan, maar ook op andere innovatieve terreinen lieten aanbieders zich niet onbetuigd. (In de aankomende uitgave van @FoodClicks uitgebreid aandacht voor alle noviteiten op de onlangs gehouden Anuga. Nog gen abonnee? Meld je hier gratis aan voor een digitaal abonnement) Bron: @FoodClicks Beurzen – De 100 jarige Anuga, die gisteren werd afgesloten, trok een recordaantal bezoekers. Maar liefst 170.000 internationale foodprofessionals uit 201 landen brachten een bezoek aan de jubilerende levensmiddelenbeurs in Keulen. Met 7500 exposanten uit 106 landen realiseerde de beurs ook op het vlak van deelnemers een record. De Keulse levensmiddelenbeurs is het platform voor de foodprofessional zich te oriënteren op de foodmarkt. Of het nu gaat om foodservice of retail, de beurs biedt een uitgebreid podium voor nieuwe ideeën en productaanbod. Dit jaar was het niet alleen de enorme exposure op het gebied van vegan, maar ook op andere innovatieve terreinen lieten aanbieders zich niet onbetuigd. (In de aankomende uitgave van @FoodClicks uitgebreid aandacht voor alle noviteiten op de onlangs gehouden Anuga. Nog gen abonnee? Meld je hier gratis aan voor een digitaal abonnement) Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
HOMiES en Gastvrij Rotterdam gaan Start-Ups ondersteunen
Vakbeurzen - Foodservice HOMiES, hét netwerk voor professionals in Foodservice, en horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam slaan opnieuw de handen ineen om start-ups en scale-ups in de horeca een podium te bieden. "Het vernieuwde Start-Up Paviljoen op de horecabeurs krijgt een frisse impuls met interactieve programma’s, waardevolle netwerkmomenten en gerichte ondersteuning", aldus beide partijen in een gezamenlijke verklaring.
Lees berichtMehmet Eser maakt comeback bekend van HOMIES
Netwerk - Na een korte afwezigheid keert Foodservice HOMiES terug met een hernieuwde missie en visie. Het foodservicenetwerk werd eerder opgericht door Mehmet Eser die nu weer leiding gaat geven aan het netwerk voor foodprofessionals. Eser maakte de comeback bekend op 11 november 2024 om 11:11 uur.
Lees berichtKiCo helpt startende voedingsbedrijven groeien
Innovatie - Een bedrijf starten is moeilijk. Maar een innovatief voedselbedrijf starten is nog véél moeilijker, weten de broers Samer en Sami Simreen. Daarom openden zij onlangs in Den Haag KiCo. Hier bieden zij beginnende, innovatieve voedingsbedrijven een moderne, professionele werkplek én een uitgebreid netwerk.
Lees berichtJubileumeditie Sial Paris volledig uitverkocht
Vakbeurzen - De internationale voedingsmiddelenvakbeurs SIAL Paris beleeft van 19 t/m 23 oktober niet alleen haar 60e verjaardag, maar wordt mogelijk ook de grootste Sial ooit. Ruim vijf maanden voor het begin van dit topevenement is de beursvloer volledig uitverkocht.
Lees berichtBFG Warehousing gaat verder onder de naam QSTA
Fusie - BFG Warehousing, een speler in de logistieke foodsector, gaat fuseren met QSTA, een online versmarkt voor foodprofessionals. Het samengaan van beide bedrijven markeert een nieuwe fase, die hun krachten op deze manier bundelen om een nog breder scala aan diensten aan te kunnen bieden.
Lees berichtSchouten introduceert plantaardige groentesnacks Groentebite
Introductie – Om kinderen meer groente te laten eten, introduceert het Brabantse familiebedrijf Schouten Europe de Groentebites. Het gaat om groentesnacks in de vorm van hartjes, rondjes en sterretjes. De producten zijn zowel bestemd voor de retail, out-of-home als de food industrie kanaal.
Lees bericht