AH-vakkenvullers krijgen hesjes met oproep om afstand houden


Afgeplakte vlakken op de grond en tekst op de rug van vakkenvullers moeten mensen duidelijk maken voldoende afstand te houden

Supermarkt - Albert Heijn verstrekt de komende dagen hesjes aan vakkenvullers met daarop de oproep om voldoende afstand te houden. Op de achterzijde van de hesjes staat de tekst 'We doen het samen. Hou voldoende afstand'.

Andere supermarkten maken klanten ook attent voldoende afstand te houden. Dat gebeurt met informatieborden bij de ingang, maar bijvoorbeeld ook met buttons die medewerkers dragen, zoals bij een aantal Jumbo’s.

Ook zijn er afgelopen tijd plexiglas schermen geplaatst ter bescherming van kassamedewerkers bij diverse retailorganisaties en wordt overal opgeroepen vooral met pin of contactloos te betalen.

Ouderen

Vanaf vandaag heeft Albert Heijn ook een speciaal uurtje voor ouderen ingesteld om boodschappen te kunnen doen. Voorafgaand aan de reguliere openingstijden kunnen ouderen (70+) tussen 7 en 8 uur ’s morgens boodschappen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

100 BP-tankstations hebben straks een AH to go

Formulenieuws - BP en Albert Heijn breiden hun samenwerking uit naar ruim 100 tankstations verspreid over heel Nederland. Bij al deze BP tankstations vinden klanten straks een Albert Heijn to go waar zij terecht kunnen voor eten en drinken voor onderweg. Beide partijen hebben al ruim drie jaar ervaring met elkaar op een zestal locaties, later werden er daar nog twee...

Lees bericht

Albert Heijn Utrecht gaat meer horeca bedrijven

Formulenieuws – De recent geopende Albert Heijn aan de Neude in Utrecht gaat maaltijden verkopen die kunnen worden meegenomen door klanten voor thuis of ter plekke kunnen worden geconsumeerd. De keuken voor deze maaltijden is bereikbaar zonder dat de consument de winkel in hoeft.

Lees bericht




3 miljoen Nederlanders gebruiken online supermarkt

Onderzoek – Het aantal mensen dat online boodschappen doet zit in de lift en is sinds 2016 bijna verdubbeld. Het afgelopen jaar hebben bijna 3 miljoen Nederlanders boodschappen gedaan bij een online supermarkt. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Food Monitor, onderzoek van online onderzoekbureau Multiscope onder 7.300 Nederlanders. Van alle Nederlanders heeft 21% in het afgelopen jaar besteld bij een online...

Lees bericht

Jumbo groeit het hardst in marktaandeel

Supermarkten – Van alle supermarkten in Nederland groeit Jumbo het hardst. Voor een belangrijk deel wordt die groei gerealiseerd door overnames. Opvallende dalers zijn de discounters Aldi en Lidl. Jaarlijks maakt onderzoekbureau Nielsen de marktaandelen bekend. Albert Heijn is nog steeds met afstand de grootste supermarktketen. Vorig jaar liet Albert Heijn voor het eerst een daling ziien. In het overzicht laat...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid