AH-vakkenvullers krijgen hesjes met oproep om afstand houden
Supermarkt - Albert Heijn verstrekt de komende dagen hesjes aan vakkenvullers met daarop de oproep om voldoende afstand te houden. Op de achterzijde van de hesjes staat de tekst 'We doen het samen. Hou voldoende afstand'.
Andere supermarkten maken klanten ook attent voldoende afstand te houden. Dat gebeurt met informatieborden bij de ingang, maar bijvoorbeeld ook met buttons die medewerkers dragen, zoals bij een aantal Jumbo’s.
Ook zijn er afgelopen tijd plexiglas schermen geplaatst ter bescherming van kassamedewerkers bij diverse retailorganisaties en wordt overal opgeroepen vooral met pin of contactloos te betalen.
Ouderen
Vanaf vandaag heeft Albert Heijn ook een speciaal uurtje voor ouderen ingesteld om boodschappen te kunnen doen. Voorafgaand aan de reguliere openingstijden kunnen ouderen (70+) tussen 7 en 8 uur ’s morgens boodschappen.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Robert ten Brink speelt rol in kerstcommercial Jumbo
Supermarkt - Hoe je de feestdagen ook doorbrengt, het gaat erom dat je samen bent en kunt genieten. Die boodschap stelt familiebedrijf Jumbo Supermarkten centraal in haar nieuwe kerstcampagne.
Lees berichtAH trapt kerst af met commercial en gerechtentoren
Supermarkten - Albert Heijn is vrijdagochtend de kerstperiode gestart met de bekendmaking van de nieuwe kerstcommercial en door een toelichting te geven op de belangrijkste kerstartikelen. Het kerstnummer ‘Last Christmas van Wham! vormt de basis voor de nieuwe kerstcommercial en als het gaat om het assortiment dan spelen gemaksproducten, die in de gerechtentoren kunnen worden opgenomen een belangrijke rol bij...
Lees berichtBas Roelofs volgt Eric Bras op bij Signature Foods
Persoonlijk - Erik Bras gaat terugtreden als ceo van Signature Foods, een bedrijf met de merken Johma, Heks’nkaas en Topking in Nederland. Begin volgend jaar zal hij worden opgevolgd door Bas Roelofs en Herman de Boer als cfo. Dat meldt FoodPersonality op basis van een brief van Bras aan relaties.
Lees berichtAlbert Heijn Nederland behaalt B Corp certificering
Duurzaamheid - Albert Heijn Nederland heeft de B Corp certificering ontvangen. Dat heeft het Zaanse retailbedrijf maandag bekendgemaakt. Het behalen van de B Corp certificering ziet AH als een aanmoediging om op de ingeslagen weg naar verdere verduurzaming in te gaan.
Lees berichtJumbo introduceert naast Jumbo’s ook Smaakmakers
Supermarkt – Naast de eerder geïntroduceerde productlijn onder Jumbo’s introduceert de supermarktketen nu Smaakmakers. De nieuwe productlijn van 44 innovatieve productenkomt te liggen de ruim 700 winkels in Nederland en België.
Lees berichtKoen Slippens gekozen tot FoodManager van het Jaar
Verkiezing - Op het Nationaal Food Congres is Koen Slippen, ceo van Sligro Food Group, uitgeroepen tot FoodManager van het Jaar. Het is voor het eerst dat de titel toevalt aan een manager uit het foodservicekanaal.
Lees bericht