Attractiepark De Efteling zet ‘de lekkerste kinderkroket’ op menukaart

Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Efteling en Coca-Cola verlengen samenwerking tot 2030
Leisure - De Efteling en Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) hebben hun samenwerking opnieuw verlengd. De samenwerking loopt al een aanatal jaar en wordt nu verlengd tot 2030.
Lees berichtAandeel horeca groot in €3,1 miljard omzet dagattracties
Attractieparken – Nederlandse consumenten gaven de afgelopen drie jaar ruim €3,1 miljard uit bij de grootste attractieparken en dierentuinen. De uitgaven per gezelschap bedragen gemiddeld €81 per bezoek, waarbij horeca een belangrijk aandeel vormt. Dat blijkt uit de nieuwste editie van de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen, uitgevoerd door online onderzoeksbureau Multiscope.
Lees berichtEfteling serveert voortaan uitsluitend vegan poffertjes
Attractiepark – In restaurant 't Poffertje in de Efteling worden sinds kort alleen nog vegan poffertjes geserveerd. Het attractiepark heeft de receptuur aangepast, waardoor het beslag volledig plantaardig is. Volgens een woordvoerder, in een reactie aan pretparkwebsite Looopings, is de wijziging onderdeel van de bredere duurzaamheidsambitie van het park.
Lees berichtEfteling opent nieuw restaurant in Grand Hotel
Leisure- Het Efteling Grand Hotel opent op 1 augustus restaurant Brasserie 7. Met circa 300 zitplaatsen binnen en 250 zitplaatsen op het terras wordt het gelijk het grootste restaurant binnen de Wereld van de Efteling. Efteling-bezoekers kunnen hier genieten van klassiekers met een twist van 7 magische ingrediënten.
Lees berichtLex Marks volgt Jan Vugts op bij Victoria Trading
Benoeming – Inkooporganisatie Victoria Trading zet een nieuwe stap in haar ontwikkeling met de benoeming van Lex Marks als nieuwe Inkoopdirecteur. Marks, die de afgelopen acht jaar als Inkoopmanager bij de coöperatie werkzaam was, volgt per 1 maart aanstaande Jan Vugts op, die besloten heeft om de fakkel over te dragen.
Lees berichtDe Efteling bekendste attractiepark van Nederland
Onderzoek – De Efteling (95%) heeft de hoogste naamsbekendheid van alle attractieparken, dierentuinen en aquaria. Het attractiepark in Kaatsheuvel wordt door maar liefst 71% van de Nederlanders spontaan genoemd, terwijl de gemiddelde geholpen naamsbekendheid binnen deze sector 55% is. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van online onderzoekbureau Multiscope onder bijna 6.000 Nederlanders.
Lees bericht