Bobbianne Vlek volgt Jasper Spaargaren op bij Sir Joe


Bobbianne Vlek en Jasper Spaargaren

Benoeming - Bobbianne Vlek wordt de nieuwe Head of Sir Joe. Zij volgt daarmee Jasper Spaargaren op die andere activiteiten op zich gaat nemen. Sir Joe wil verder opschalen en gaat de samenwerking met moederbedrijf Vrumona versterken.

Sir Joe startte begin 2019 als zelfstandige entiteit, gelieerd aan Vrumona, als bedrijf dat onderscheidende en kleinschalige nieuwe frisdranken naar de consument wil brengen. Als start-up kregen veel van deze nieuwe merken een kans door te groeien op de Nederlandse markt, zonder de volumedruk van moederconcern Vrumona.

Jasper Spaargaren en Bobbianne Vlek stonden samen aan de wieg van Sir Joe. Spaargaren: “Ik weet nog goed dat Bobbianne en ik 2,5 jaar geleden begonnen, een kantoorinrichting van marktplaats plukken, letterlijk van pallets tafels maken, zonder team, zonder naam; gewoon beginnen. Ik ben ongelooflijk trots Sir Joe zo door te geven voor de volgende fase. Het tekent Vrumona dat dit soort ondernemende initiatieven de kans krijgen, zodat we nu ook kunnen opschalen.“ Wat Spaargaren gaat doen is nog niet bekend.

Bredere klantenbasis

Opvolger Bobbianne Vlek kent Sir Joe en de producten als geen ander. Zij ziet dat de vraag naar craft sodas blijft groeien. En niet alleen bij de hipster in de randstad. Daarom zet Sir Joe als bedrijf een volgende stap. Vlek: “We willen heel Nederland kennis laten maken met de grote trends in soda’s. Daarom willen we ons portfolio aan een veel bredere klantenbasis aanbieden. Vanuit deze doelstelling gaan we de samenwerking met moederbedrijf Vrumona intensiveren en meer samenwerken.”

Portfolio

Volgens Vlek moet je ‘spannende sodas’ met dezelfde aandacht en kwaliteit kiezen als een selectie speciaal bier of die mooie wijnkaart. “Als expert in de snel veranderende wereld van sodas, halen we de krenten uit de pap die we rechtstreeks naar onze klanten brengen. Sir Joe’s creativiteit gebundeld met de sales expertise en het distributienetwerk van moederbedrijf Vrumona maakt het mogelijk voor ondernemers nu in één keer een mooi frisportfolio neer te zetten voor hun gasten. Dat levert hen, naast een hogere kwaliteit en beleving, ook winst in tijd en geld op.” Het portfolio van Sir Joe bestaat nu uit 5 merken: Double Dutch premium mixers, Butcha kombucha, Russell & Co. lemonades, THIJS sappen en LIMEAU siropen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vrumona verwijdert één miljard suikerklontjes uit frisdranken

Frisdranken - Vrumona heeft eerder de belofte gedaan goed en gezond drinken voor iedereen mogelijk te maken. Daarom is het bedrijf sinds 2015 bezig om het suikergehalte in haar frisdranken sterk te verminderen. Die missie heeft geleid tot een belangrijk mijlpaal: tot nu toe zijn er één miljard suikerklontjes uit de totale portfolio verdwenen.

Lees bericht


Kapteijn: ‘Statiegeldregeling past bij duurzaamheidstrategie Vrumona’

Interview - De statiegeldregeling voor de kleine plasticflesjes en een aantal buitenhuislocaties gaat in per 1 juli aanstaande. Maar per 1 juni hebben consumenten al de mogelijkheid plastic flesjes in te leveren. Niet elke organisatie of ondernemer, die de verplichting heeft de flesje in te leveren, is er al klaar voor. En hoe zit dat bij de frisdrankproducten? Is een bedrijf als...

Lees bericht



7UP start zomercampagne ‘Sociable Food Moments’

Campagne - 7UP komt met een nieuwe campagne. Het frisdrankmerk van PepsiCo, dat in Nederland door Vrumona wordt gedistribueerd, wil in de campagne laten zien dat bij het hebben van meer vrijheid na de lockdowns, veranderende regelgeving en social distancing, de frisse smaak 7UP Free goed past.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid