Connected Molecules wordt SmartNow
Software - Connected Molecules, het Nederlandse bedrijf achter het internationale softwareplatform voor selfservice machines, krijgt een nieuwe naam: SmartNow.
De nieuwe naam, die per 1 juli ingaat, luidt een nieuwe fase in voor het bedrijf, waarin de focus volledig komt te liggen op slimmer maken en datagestuurd management van selfservice machines. De software wordt niet dagelijks gezien, maar veel consumenten hebben er wel dagelijks mee te maken. Want off je nu een koffie koopt op het station, een kroket bij de FEBO haalt, naar de wc gaat bij een tankstation of je auto laat wassen bij een wasstraat: de kans is groot dat er dan gebruik wordt gemaakt van de technologie van SmartNow.
Vooral de afgelopen twee jaar is de vraag naar selfservice toegenomen. “Door de corona-pandemie zijn bedrijven meer gaan investeren in contactloos betalen bij hun selfservice apparaten, zodat er minder cash geld aangeraakt hoeft te worden. Daarbij zien we met de huidige personeelstekorten dat selfservice en gebruik van machine-data een uitkomst zijn voor veel bedrijven. SmartNow is daarvoor dé partner,” aldus CEO Duke Prins.
Nieuwe fase
De belangrijkste reden voor de naamswijziging is het feit het bedrijf sinds de oprichting sterk is veranderd van een software pionier naar een internationale speler in de markt voor slimme connectiviteit. Duke: “Je naam veranderen heeft een flinke impact, maar we zijn we ervan overtuigd dat de nieuwe naam beter past bij wie we zijn en wat we dagelijks doen: selfservice machines slim maken.”
Bron: SmartNow/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Ook FEBO gaat voedselverspilling te lijf met Too Good To Go
Formulenieuws – De 23 vestigingen van cafetariaformule FEBO gaan de strijd aan tegen voedselverspilling. Via de Too Good To Go-app kunnen snackliefhebbers Snackboxen bestellen met daarin de dagverse producten van FEBO die de houdbaarheidsdatum naderen, maar nog te lekker zijn om weggegooid te worden.
Lees berichtFEBO ontwikkelt samen met artiest Donnie ’t Fenomeentje
Formulenieuws – Cafetariaketen FEBO en artiest Donnie zijn samen de keuken in gedoken hebben een nieuwe snack ontwikkeld: ’t Fenomeentje. Een ambachtelijke, vegetarische, krokante en licht pittige Nasisnack.
Lees berichtFEBO maakt werk van Landelijke Opschoondag
Actie – Snackbarformule FEBO maakt werk van de Landelijke Opschoondag op 19 maart. Onder het motto ‘Door samen te werken bereik je meer’ roepen ze klanten en andere geïnteresseerden op een stukje van de straat of wijk op te ruimen.
Lees berichtNTF neemt software ontwikkelaar Cerenta over
Overname - Partner in horecamanagement systemen Next to Food (NTF) neemt software ontwikkelaar Cerenta over. Het team van Cerenta bestaat uit ontwikkelaars die al jaren aan het NTF platform bouwen, maar nu ook écht bij NTF in het bedrijf gaan komen.
Lees berichtDeliveroo en FEBO starten actie rondom de Gouden Bitterbal
Formulenieuws – Onlangs meldde bezorgdienst Deliveroo op basis van eigen data dat de bitterbal een van de meest bestelde snacks was. Reden om met cafetariaketen FEBO een actie op te zetten rondom deze snack, met als inzet de Gouden Bitterbal. Wie straks bij een bestelling de Gouden Bitterbal aantreft kan een maandlang gratis bitterballen eten.
Lees berichtHorecasector zet zich massaal in voor Landelijke Opschoondag
Actiedag - Veel organisaties en bedrijven doen dit jaar mee aan de 19e editie van de Landelijke Opschoondag op zaterdag 20 maart 2021. Zo gaan onder andere de medewerkers van McDonald’s, FEBO, Pathé en Koninklijke Horeca Nederland in heel Nederland op pad om het zwerfvuil te verwijderen.
Lees bericht