Deliveroo en SPAR breiden samenwerking verder uit


SPAR wil binnen drie jaar aantal vestigingen verdubbelen

Formulenieuws – Na een succesvolle pilot in Amsterdam breiden Deliveroo en Spar hun samenwerking uit naar 7 andere Nederlandse steden. Bij 13 aangesloten Spar-winkels kunnen klanten voortaan hun boodschappen bestellen en direct thuis laten bezorgen door de bezorgdienst.

Deliveroo en SPAR werken al langer samen. Zo konden gebruikers van het maaltijdplatform onder andere al vers gemaakte tosti’s, belegde broodjes en smoothies thuis laten bezorgen om direct van te genieten. Eind vorig jaar begon Deliveroo een succesvolle samenwerking met een SPAR-winkel in Amsterdam voor haar foodretail-producten.

Zeven steden

Die samenwerking tussen Deliveroo en SPAR wordt vanaf nu uitgebreid naar 13 winkels in Almere, Amsterdam, Den Haag, Enschede, Groningen, Leiden en Maastricht voor een periode van drie maanden. Na deze periode wordt bekeken op welke manier deze samenwerking nog verder uitgebreid kan worden.

Consumenten kunnen meer dan 1000 SPAR-producten via het Deliveroo-platform bestellen. Het betreft zowel dagelijkse food-benodigdheden als groente, fruit en zuivel, maar ook non-food-producten zoals verzorgings- en schoonmaakproducten. Ook de vers gemaakte producten blijven in het aanbod beschikbaar. “SPAR Nederland heeft de ambitie om de grootste speler te worden in het bieden van gemak ofwel King of Convenience. Een samenwerking met Deliveroo zal deze ambitie zeker een stap in de goede richting brengen.” zegt John van der Ent, Algemeen Directeur SPAR Nederland.

Bron: Spar/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Bracamonte Convenient Kitchen koopt StarCuisine

Overname - StarCuisine, de specialist in ultraverse gemaksmaaltijden en foodserviceoplossingen, komt volledig in handen van Bracamonte Convenient Kitchen. De overname betekent een aanzienlijke versterking van Bracamonte in retail en foodservice.

Lees bericht


NFV Franchise Trofee 2024 voor fastserviceketen Verhage

Verkiezing - Verhage is de winnaar van de NFV Franchise Trofee 2024, de jaarprijs van de Nederlandse Franchise Vereniging. Verhage liet twee andere genomineerde franchiseformules achter zich. Dat waren de Groningse koffieformule Doppio Espresso en AMI, een keten van kapsalons.

Lees bericht

Leonidas uitblinker op waardestrategie ‘beste product’

Onderzoek - Leonidas-klanten geven deze chocolaterie van alle foodretailers de hoogste score op de waardestrategie ‘beste product’. Uw Slager en Ekoplaza volgen op de tweede en derde plaats. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail van specialist in online marktonderzoek Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid