Eurest lanceert Lifestyle programma voor op het werk


Catering  – Eurest, onderdeel van de Compass Group, heeft in samenwerking met experts op het gebied van voeding, sport en lifestyle een lifestyle programma ontwikkeld. Een platform dat niet alleen gaat over gezonde voeding, maar ook handvatten biedt op het gebied van bewegen, ontspannen en slapen. Met het zogenaamde 360 Lifestyle programma wil Eurest er voor zorgen dat medewerkers het beste uit zichzelf halen. En omdat, ook Eurestop ieder moment van de dag aan een wederzijdse relatie willen bouwen met de gasten, hebben ze het 360 graden Lifestyle programma ontwikkeld juist ook voor de gasten.  Inspiratie Het platform moet ook inspireren en is om die reden gevuld met tips en artikelen. Antwoorden op vragen als ‘Wat moet je eten voor meer concentratie tijdens een meeting?’, worden beantwoord door voedingsexperts en geven aan hoe met aanpassingen meer energie en focus is te krijgen. Ook voor mensen die meer willen bewegen, maar daarvoor te weinig tijd hebben, krijgen adviezen. 360 Choice Naast het ‘openbare gedeelte’ kent het platform ook een afgeschermd gedeelte voor de gebruikers. Op dit deel worden elke dag bewuste keuzes gepresenteerd in onze restaurants herkenbaar aan de 360 Choice QR –code. Deze bewuste keuze voldoet altijd aan de volgende 4 criteria: minder vlees, minder zout, meer groente en meer vezels. Via deze code is te achterhalen wat de voedingswaarde is van de gerechten.  Zo wordt informatie gegeven over het aantal calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten. Ook het zoutgehalte en de hoeveelheid groente die over de dag gegeten wordt, wordt op die manier bijgehouden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


Compass Group Nederland erkend als Top Employer 2020

Certificering - Compass Group is door Top Employers Institute erkend als Top Employer 2020 in Nederland. Bedrijven en organisaties tot deze groep stellen door vooruitstrevend HR-beleid medewerkers centraal en besteden veel aandacht aan de werkomgeving van medewerkers.

Lees bericht

Duitse Kannelloni to-go concept komt naar Nederland

Horeca – Ze stonden opvallend onopvallend op de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer in Jaarbeurs Utrecht met een bescheiden, maar smaakvol ingerichte stand: Kannelloni Food Market. Met het nieuwe to-go concept wil het bedrijf, dat onderdeel is van de Duitse Kanne Group, zich onder andere richten op de gezondheidszorgmarkt bijvoorbeeld in ziekenhuizen. Maar het concept heeft ook kracht als stand alone locatie.

Lees bericht

Eurest opent nog meer horeca op The Strip

Catering - High Tech Campus Eindhoven en Eurest hebben hun samenwerking met nog eens 1300 m2 horeca op The Strip verder uitgebreid. Sinds begin januari zijn bij The Strip een drietal duurzame horecagelegenheden opengegaan om de groei van de campus bij te kunnen benen. High Tech Campus, Eurest en ontwikkelaar Vijverborgh sloegen afgelopen jaar de handen ineen voor de verdere ontwikkeling...

Lees bericht


Royal Swinkels en Xandrion gaan samenwerken

Inkoop - Inkooporganisatie Xandrion, de Compass Goup en Swinkels Family Brewers hebben de handen ineen geslagen en gaan gezamenlijk de uitdaging aan om de bieren en speciaalbieren van de bierbrouwer onder de aandacht te brengen van de ruim 1000 Xandrion deelnemers. Jan Jacob van Donselaar van de Compass Group Holding, Frank Visser, algemeen directeur Xandrion en Thijs de Kort, directeur OOH...

Lees bericht

Bikl introduceert gefermenteerde pickles

Introductie - Bikl lanceert tijdens de Horecava gefermenteerde pickles voor horeca en catering. Daarmee is Bikl het eerste merk in Nederland dat zich richt op gefermenteerde groente. Het eerste product bestaat uit gefermenteerde schijfjes augurk in 3 smaken. “Bikl is 100 procent natuurlijk”, zegt directeur en medeoprichter Arend van den Berg. “De combinatie van fermentatie met kruiden leidt tot bijzondere smaken. Elk...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid