Green Heroes demonstraties Salomon FoodWorld via livestream


Actie – Omdat een bezoek aan de keuken als gevolg van de coronamaatregelen niet mogelijk is, organiseren veel fabrikanten demonstraties digitaal. Zo ook Salomon FoodWorld, die met de introductie van hun plant based-productlijn van de Green Heroes & Green Oat burger live demonstraties verzorgen, maar waar de producten gelijk geproefd kunnen worden.

Deelnemers aan de workshop krijgen voorafgaand aan de uitzending een proefpakket toegestuurd met de nieuwe productlijn, zodat zij eventueel live kunnen meekoken en proeven. Medewerkers van Salomon FoodWord nemen vanuit een pop-up studio in Boxtel geïnteresseerden in een half uur tijd mee in de – plantaardige - wereld van de Green Heroes & Green Oat burger.

De dagen waarop de live streams staan gepland zijn:

Maandag 8 maart

Dinsdag 9 maart

Maandag 15 maart

Dinsdag 16 maart

Maandag 22 maart

Dinsdag 23 maart

Wie aan de sessies wil deelnemen kan dat laten weten door een mail te sturen aan office-int@salomon-foodworld.com. Er wordt dan contact opgenomen en gevraagd of u de Try ‘n’Buy box wilt ontvangen om de noviteiten zelf te kunnen proeven.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Terug naar de ‘flavor’ op Food Inspiration Days Outdoor

Foodevent - Proeven, ruiken, koken, vergelijken, het kan allemaal op het eerste Food Inspiration Days Outdoor-event in Ede. Het vroegere eendaagse Unplugged heeft plaats gemaakt voor een tweedaags buitenspektakel op het terrein van kaasboerderij Remeker waar op zoek wordt gegaan naar de kern van elk product, of dat nu de kwaliteit, de boer, de teler of de smaak van het...

Lees bericht


Lean & Green Award voor Salomon en FVZ Convenience

Duurzaamheid – Vion Food Service en haar twee zusterbedrijven Salomon FoodWorld en FVZ Convenience hebben op basis van het terugdringen van de CO2-uitstoot de toekenning gekregen van de Lean & Green Award.  De bedrijven wisten de uitstoot in het logistieke proces met bijna 25% te verminderen.

Lees bericht

Salomon Foodworld wil bijdrage leveren aan succesvolle heropening

Heropening - Salomon Foodworld wil horecaondernemers helpen met een goede opstart van de horeca-activiteiten en komt met tips, checklists, feiten en inspiratievolle ideeën die gratis te downloaden zijn.  Met de hartenkreet ‘Eindelijk weer gastheer’ wil het bedrijf laten zien, ook aan de sectoren die nu nog gesloten zijn, zoals de hotels, hoe een vloeiende start onder de nieuwe voorwaarden...

Lees bericht

SALOMON komt met adviesgids ‘Bad Weather - Good Business’

Inspiratie – Convenience- vleesleverancier SALOMON wil ondernemers helpen met creatieve ideeën en oplossingen. De interactieve brochure ‘Bad Weather - Good Business’ laat zien wat de horeca kan doen als het weer slechter wordt, maar de omzetten met minder terrasruimte buiten- en binnen toch op peil moeten blijven.

Lees bericht


Vion wijzigt management foodservice-unit

Management – Vion gaat voor 2020 een aantal managementwijzigingen doorvoeren in de business-unit Vion Food Service. Onder deze divisie vallen de merken Salomon FoodWorld en FVZ Convenience. De managementwijzigingen worden gedaan om positie van de merken internationaal verder te versterken en innovatie- en marketingkracht verder te vergroten. Vanaf volgend jaar zal het managementteam bestaan uit Jochen Kramer, die verantwoordelijk wordt voor Marketing...

Lees bericht

Ook de vleeshallen bij Anuga kleuren langzaam groen’

Beurzen - Dat vegan een trend is, zal niemand zijn ontgaan. Dat vegetarisch eten steeds vaker onderdeel uitmaakt van ons dagelijks eetpatroon ook niet. Zelfs de vleesindustrie is daarvan overtuigd. Op de Anuga, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld die deze week in Keulen wordt gehouden, kleuren nu zelfs de vleeshallen groen. Want vegan is waar het in vlees, vleeswaren en...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid