Heineken lanceert campagne ‘The best driver’ met Max Verstappen


Campagnebeeld Heineken 0.0 met Max Verstappen als 'Best Driver'

Campagne - Heineken, wereldwijd partner van Formule 1, lanceert ‘The Best Driver’, de nieuwe 'When You Drive, Never Drink' campagne om verantwoord alcoholgebruik in het verkeer te stimuleren. In de campagne speelt Max Verstappen, F1-wereldkampioen en Heineken 0.0 ambassadeur, de hoofdrol.

De nieuwe campagne met Max Verstappen moet benadrukken dat de ‘Beste Bestuurder’ tijdens een avondje uit altijd degene is die niet gedronken heeft, tenzij dat Heineken 0.0 is. Het blijkt namelijk uit onderzoek, aldus Heineken, dat bestuurders tijdens een avondje uit vaak willekeurig worden gekozen en niet omdat ze geen alcohol hebben gedronken.

In de campagne is de Oracle Red Bull Racing-coureur in gezelschap van vrienden, die hem aanwijzen als de beste bestuurder, simpelweg omdat hij nu eenmaal de beste bestuurder is. De video laat met een knipoog zien dat zo’n beslissing - hoewel de beste coureurs ter wereld uit de Formule 1 komen - alleen gebaseerd zou moeten worden op wie er niet gedronken heeft.

Bron: Heineken/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar

Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.

Lees bericht


ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht

BOB wordt VIB bij De Vrienden van Amstel LIVE

Event – De 26e editie van De Vrienden van Amstel LIVE is van start gegaan. Tot en met 26 januari bezoeken 200.000 vrienden de grootste Amstel kroeg van Nederland. Zoals in iedere kroeg is het de vraag: wie is de BOB vandaag? Om de BOB extra positief in de schijnwerpers te zetten introduceert De Vrienden van Amstel LIVE de VIB; oftewel de ‘very...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid